دانلود و خرید کتاب OSCE ENT (گوش و حلق و بینی)
کتاب OSCE ENT (گوش و حلق و بینی) اثر فرزین داودی

کتاب OSCE ENT (گوش و حلق و بینی)

گردآورنده:فرزین داودی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب OSCE ENT (گوش و حلق و بینی)

کتاب الکترونیکی «OSCE ENT (گوش و حلق و بینی)» اثری از فرزین داودی است و در انتشارات رزیدنت یار چاپ شده است. این اثر همراه با سؤالات PMP-KFP و سؤالات سال‌های قبل و سؤالات تألیفی؛ بر‌اساس آخرین منابع اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ویژهٔ آزمون‌های تخصصی آورده شده است.

درباره کتاب OSCE ENT (گوش و حلق و بینی)

کتاب OSCE ENT (گوش و حلق و بینی) حاصل تلاش دکتر فرزین داودی، متخصص و دارای بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. بخش مهمی از سؤالات PMP-KFP و سؤالات سال‌های قبل و سؤالات تألیفی؛ بر‌اساس آخرین منابع اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ویژهٔ آزمون‌های تخصصی آورده شده است که مرور سؤالات به‌کار‌رفته در این کتاب برای آشنایی داوطلبان آزمون‌های بورد بسیار مفید است.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب OSCE ENT (گوش و حلق و بینی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب OSCE ENT (گوش و حلق و بینی) دربردارندهٔ محتوای کاملی برای اســتفادهٔ دســتیاران رشــته‌های تخصــصــی گوش و حلق و بینی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۴۳۰,۵۰۰
تومان