دانلود و خرید کتاب ارزیابی ریسک حریق واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران روح اله معصوم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارزیابی ریسک حریق واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران اثر روح اله معصوم

کتاب ارزیابی ریسک حریق واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران

معرفی کتاب ارزیابی ریسک حریق واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران

کتاب ارزیابی ریسک حریق واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران نوشتۀ روح‌اله معصوم و حمیدرضا شاه ملکی و محمدرضا مرشد دوست در انتشارات آذرفر به چاپ رسیده است.

درباره کتاب ارزیابی ریسک حریق واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران

یکی از مشکلات بزرگ در جوامع امروز حریق است که با توجه به وجود منابع مختلف ایجادکنندۀ آن می‌تواند خطر زیادی داشته باشد. بازار بزرگ تهران از جمله بازارهای مهم ایران است که در دو سدۀ اخیر نقش زیادی در تحولات سیاسی و اجتماعی ایران به‌خصوص از دورۀ مشروطه به بعد داشته است. با توجه اهمیت این بازار و وسعت آن، این مجموعه نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت یکپارچۀ شهری است تا علاوه بر کیفیت‌بخشی در خدمات شهری، از حوادث و خطرات آن حوزه پیشگیری شود. با توجه به قدیمی بودن بازار تهران و وجود بار حریق بسیار بالای آن می‌توان گفت که حریق از مسائل مهم این بخش شهر تهران است.

کتاب ارزیابی ریسک حریق واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران می‌گوید با توجه به وضعیت فعلی بازار تهران و حجم تردد در آن، وقوع آتش‌سوزی می‌تواند تبدیل به یک بحران شهری و حتی کشوری شود؛ به‌ویژه که بی‌احتیاطی‌ها در شیوۀ انبار کردن و نحوۀ استفاده از انرژی‌های برق و گاز در کار و نیز وجود مواد اشتعال‌زا در آن به‌دلیل بافت قدیمی و تاریخی آن باعث می‌شود که یک لحظه غفلت، آتش‌سوزی‌های جبران‌ناپذیر به وجود آورد. این کتاب، واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران را به لحاظ خطر وقوع آتش‌سوزی ارزیابی کرده است.

خواندن کتاب ارزیابی ریسک حریق واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار به‌ویژه مدیریت شهری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ارزیابی ریسک حریق واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران

«سرای امیر، سرای ازادی، سرای بازرگانان، سرای قائم، سرای ملک، سرای ملت، سرای بازرگانان از جمله سراهای مهم فروش پارچه در تهران هستند. به نظر می‌رسد سراهای فروش منسوجات و پارچه به دلیل نگهداری و دپوی این محصول و همچنین فرسودگی سرا، نقاطی دارای ریسک بالای حریق در بازار تهران باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان