دانلود و خرید کتاب انتخاب من زهرا حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انتخاب من اثر زهرا حیدری

کتاب انتخاب من

نویسنده:زهرا حیدری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب انتخاب من

کتاب «انتخاب من» نوشتۀ زهرا حیدری است و انتشارات فکرونه آن را منتشر کرده است. انتخاب من، کتابی آموزنده و جالب دربارۀ خودشناسی برای ردۀ سنی کودک و نوجوان است. 

درباره کتاب انتخاب من

کتاب‌ها مزایای بی‌شماری دارند و مطالعه یکی از بهترین راه‌های انتقال دانش و تجربه، افزایش آگاهی و آموزش مهارت‌ها برای زندگی موفق‌ هستند. کودکان از طریق داستان‌ها رشد می‌کنند، موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیادی را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها اگر به‌صورت داستان برای کودکان خوانده شوند، ضمن سرگرم‌کردن و پرکردن اوقات فراغتشان، در ذهنشان باقی می‌ماند.

هر کس باتوجه‌به شناختی که نسبت به خود دارد می‌تواند مسیر زندگی خود را مشخص و راه خود را پیدا کند. به همین دلیل شناخت و درکی که کودکان نسبت به خودشان پیدا می‌کنند بسیار اهمیت دارد. خودشناسی در کودک و نوجوان تأثیر زیادی بر آیندۀ آن‌ها خواهد گذاشت چرا که باعث می‌شود تا کودکان تصور واقعی نسبت به خود داشته باشند و بنابراین بهتر می‌توانند هدف‌هایی برای خود تعیین کنند. کتاب انتخاب من از زبان یک دختر روایت می‌شود. او با زبانی ساده، روان و کودکانه، کودکان و نوجوانان را مخاطب قرار می‌دهد و با آن ها دربارۀ تصمیماتی که در زندگی می‌گیرند و روش‌های خوشناسی صحبت می‌کند.  

انتشارات فکرونه بستری را برای علاقه‌مندان به‌ویژه کودکان و نوجوانان فراهم کرده است تا بتوانند با دریافت آسان مجوز نشر از وزارت ارشاد کتاب خودشان را تولید کنند. آن‌ها می‌توانند پس از تجاری‌سازی کتابشان با همکاری تیم ویراستار و تصویرگر فکرونه، کتاب‌های تولیدشده را به یک اثر ملی تبدیل کنند تا علاوه بر ثبت در کتابخانۀ ملی، در کتاب‌فروشی‌ها نیز قابل‌فروش باشد.

خواندن کتاب انتخاب من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به خودشناسی پیشنهاد می کنیم.

بخشی از کتاب انتخاب من

«می‌شود گفت که یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا این است که خودمان را بشناسیم و بامهارت‌ها، احساسات و علایقمان به طور دقیق و واضح آشنا شویم. اصلاً از نظر من، پیچیده‌ترین چیز، خودمان هستیم. سخت‌تر از آن این است که شغلی که تصمیم داریم انتخاب کنیم، باید با تیپ شخصیتی و استعدادهایمان همخوانی داشته باشد. پیداکردن شغل مناسب، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های یک جوان یا حتی نوجوان است. در کل، انتخاب شغل یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی به شمار می‌رود. زیرا بخش زیادی از عمر خود را صرف آن خواهیم کرد. پس اینکه تصمیم‌گیری درستی انجام شود و بر اساس استعدادها و علایقمان باشد اهمیتی زیادی دارد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان