دانلود و خرید کتاب استراتژی های ضروری برای تغییر سازمانی و سیستمی اسکیبتون لئونارد ترجمه رضا دادار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی های ضروری برای تغییر سازمانی و سیستمی اثر اسکیبتون لئونارد

کتاب استراتژی های ضروری برای تغییر سازمانی و سیستمی

معرفی کتاب استراتژی های ضروری برای تغییر سازمانی و سیستمی

کتاب «استراتژی های ضروری برای تغییر سازمانی و سیستمی» نوشتۀ اسکیبتون لئونارد، ریچارد آر. کیلبورگ و آرتور ام فریدمن و ترجمۀ رضا دادار و آمنه مرتضی است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب استراتژی های ضروری برای تغییر سازمانی و سیستمی

دامنۀ کتاب استراتژی‌های ضروری برای تغییر سازمانی و سیستمی بسیار وسیع است. این کتاب، سیستم‌های انسانی و سازمان‌هایی را پوشش می‌دهد که کوچک، متوسط و بزرگ هستند، هدف از ایجادشان کسب سود است یا به بخش‌های جامعه یا نیازهاي حاکمیت محلی، ملی و بین‌المللی خدمت می‌کنند. باوجوداینکه تغییرات اجتماعی و جامعه‌ای، فرهنگی و ملی هدف پادشاهان، ملکه‌ها، رهبران نظامی و رهبران مذهبی از زمان‌های بسیار قدیم بوده است؛ اما مطالعهٔ علمی دربارۀ تغییرات سازمانی و سیستمی در سال‌های اخیر به وجود آمده است.

کتاب استراتژی‌های ضروری برای تغییر سازمانی و سیستمی برای دانشجویان و متخصصانی نوشته شده است که قبلاً در یک یا چند تخصص در علوم رفتاری و روان‌شناسی مهارت کسب کرده‌اند و به دنبال درک جامع‌تری از تغییر در سازمان‌ها و سیستم‌های انسانی هستند. بحث‌های کتاب بیشتر در سطح استراتژیک خواهد بود تا تاکتیکی و هدف، ارائۀ طیف وسیعی از دیدگاه‌ها است که از طریق آن‌ها بتوان مشکلات و مسائل سازمانی را بررسی کرد. کتاب استراتژی‌های ضروری برای تغییر سازمانی و سیستمی، انواع مدل‌های ذهنی عملی را ارائه می‌دهد که مشاوران می‌توانند از آن‌ها برای چارچوب‌بندی و درک مشکل و همچنین ایجاد مداخلات و توسعۀ خدمات خود به مراجعینشان استفاده کنند.

 کتاب استراتژی‌های ضروری برای تغییر سازمانی و سیستمی در ۷ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: مبانی فلسفی و تاریخی تغییر سازمانی و سیستمی»، «فصل دوم: سازمان‌ها به‌عنوان سیستم‌ها»، «فصل سوم: توسعه سازمان و مدیریت تغییر»، «فصل چهارم: رهبری و مدیریت تغییرات رادیکال»، «فصل پنجم: فرایندهای پنهان در امور انسانی»، «فصل ششم: تغییر مبتنی بر یادگیری» و «فصل هفتم: روان‌شناسی مثبت‌گرا، رفتارگرایی و عصب روان‌شناسی و آینده تغییر سازمانی و سیستمی»

خواندن کتاب استراتژی های ضروری برای تغییر سازمانی و سیستمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های حوزۀ مدیریت و کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب استراتژی های ضروری برای تغییر سازمانی و سیستمی

«جای تعجب نیست که مقاومت سازمانی در برابر تغییرات تحول‌آفرین ناگزیر اغلب در سطوح مدیریت میانی و فردی – مشارکتی سازمان دیده می‌شود که هدف تلاش برای تغییر هستند. در مقابل، رهبری ارشد با شناخت و تجربه تلاش‌های ناموفق متعدد برای ایجاد تغییرات دگرگون‌کننده، اغلب رویکردهای رهبری محتاطانه و محافظه‌کارانه معمولی خود را کنار می‌گذارند تا از فرصت‌های ناشی از بحران و تهدیدات برای ارائه تغییرات سریع، بزرگ، استراتژیک و ساختاری در سازمان استفاده کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان