دانلود و خرید کتاب تو مهم هستی! کریستین رابینسون ترجمه آذر تقی یار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو مهم هستی! اثر کریستین رابینسون

کتاب تو مهم هستی!

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تو مهم هستی!

کتاب الکترونیکی تو مهم هستی! نوشتۀ کریستین رابینسون و ترجمۀ آذر تقی یار است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. در کتاب تو مهم هستی! رابینسون با استفاده از متن ترانه‌ای ساده و تصاویر رنگارنگ گسترده، به خوانندگان اطمینان می‌دهد که صرف نظر از اینکه افراد با چه مشکلاتی روبرو می‌شوند یا چه احساسی ممکن است داشته باشند، مهم هستند.

درباره کتاب تو مهم هستی!

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی ۱۰ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید؛ اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

کریستین رابینسون در کتاب تو مهم هستی! به کودکان یادآوری می‌کند که شاید گاهی دیگران آن‌قدر سرشان شلوغ باشد که به آن‌ها اهمیتی ندهند، اما کودکان همیشه باید به یاد داشته باشند که مهم هستند. کریستین رابینسون نویسندهٔ این اثر در هالیوود کالیفرنیا به دنیا آمده و در یک آپارتمان کوچک همراه با برادر و عمه و مادربزرگش، بزرگ شده است. او در این کتاب به خوانندگان اطمینان داده است که صرف‌نظر از اینکه افراد با چه مشکلاتی روبرو می‌شوند یا چه احساسی ممکن است داشته باشند، مهم هستند.

کتاب تو مهم هستی! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کودکان بالای هفت‌سال و علاقه‌مندان به حوزهٔ روان‌شناسی کودک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تو مهم هستی

«شاید گاهی با خودت فکر کنی دیگران آن‌قدر سرشان شلوغ است که به تو اهمیتی نمی‌دهند یا اینکه همیشه برایشان دردسر درست کرده‌ای.

اما با همهٔ این‌ها هیچ‌وقت فراموش نکن: این تویی که مهم هستی!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۵۰۰
تومان