دانلود و خرید کتاب این میوه خودمه! آنوسکا آلپوز ترجمه سمیه حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این میوه خودمه! اثر آنوسکا آلپوز

کتاب این میوه خودمه!

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب این میوه خودمه!

کتاب «این میوه خودمه!» نوشتۀ آنوسکا آلپوز و ترجمۀ سمیه حیدری است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. این میوۀ خودمه! داستانی جذاب و بامزه دربارۀ چند فیل است که با یکدیگر بر سر یک درخت بزرگ با میوه‌های عجیب رقابت می‌کنند و همه می‌خواهند خودشان به میوه‌ها دست پیدا کنند.

درباره کتاب این میوه خودمه!

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و برای همۀ افراد قابل‌درک و فهم هستند. مطالعهٔ داستان‌ها، چه خیالی باشند و چه واقعی، یکی از بهترین راه‌های انتقال دانش و تجربه، افزایش آگاهی و آموزش مهارت‌ها برای زندگی موفق‌ترند. کودکان از طریق داستان‌ها رشد می‌کنند، موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیادی را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، ضمن سرگرم‌کردن و پرکردن اوقات فراغتشان، در ذهنشان باقی می‌ماند.

داستان این میوۀ خودمه! در یک جنگل سرسبز اتفاق می‌افتد که در آن ۵ فیل زندگی می‌کنند و هرکدام عاشق یک میوه هستند؛ انبه، نارگیل، کیوی، موز و آناناس. یک روز فیل‌ها درخت بزرگ و جدیدی پیدا می‌کنند که میوۀ آن را تابه‌حال نخورده‌اند. تمام فیل‌ها دوست داشتند خودشان به آن میوه‌هایی که به نظر‌ می‌رسید بسیار خوشمزه هستند، دست پیدا کنند به همین دلیل رقابتی بین آن‌ها به‌وجود آمد. 

موقعیت‌هایی در زندگی کودکان پیش می‌آید که دوست دارند رقابت کنند و در این رقابت برنده باشند؛ اما آن‌ها باید به این نکته هم توجه کنند که گاهی برای برنده‌شدن و رسیدن به هدف نیاز به همکاری است. ترغیب کودکان به همکاری از جمله مهارت‌های مهمی است که در فرایند رشد و تربیت کودکان موردنیاز است. همکاری باعث تقویت روابط اجتماعی کودک با اطرافیان و بهبود روند یادگیری، مسائل اجتماعی و رفتارهای خوب در آن‌ها می‌شود. کتاب این میوۀ خودمه! به‌خوبی به این مسئله اشاره می‌کند. کودکان با خواندن این کتاب متوجه می‌شوند گاهی همکاری به‌جای رقابت باعث می‌شود همه در کنار هم خوشحال باشند و به هدفشان برسند. 

خواندن کتاب این میوه خودمه! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و والدینی که قصد دارند همکاری و رقابت سالم را به فرزندانشان بیاموزند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب این میوه خودمه!

«در دل جنگلی سرسبز پنج تا فیل زندگی می‌کردند.

توی آن جنگل یک‌عالمه درخت میوه بود.

فیل‌ها عاشق میوه بودند.

فیل اول انبه می‌جوید.

فیل دوم دلش نارگیل می‌خواست.

فیل سوم از کیوی خیلی خوشش می‌آمد.

فیل چهارم دولپی موز می‌خورد.

فیل پنجم آناناس که می‌دید چشم‌هایش برق می‌زد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۵۰۰
تومان