دانلود و خرید کتاب الاغ سبز کوچولو آنوسکا آلپوز ترجمه سمیه حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الاغ سبز کوچولو اثر آنوسکا آلپوز

کتاب الاغ سبز کوچولو

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب الاغ سبز کوچولو

کتاب «الاغ سبز کوچولو» نوشتۀ آنوسکا آلپوز و ترجمۀ سمیه حیدری است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. الاغ سبز کوچولو داستانی بامزه و جداب دربارۀ الاغی است که فقط علف می‌خورد و از امتحان‌کردن طعم‌ها و مزه‌های دیگر امتناع می‌کند.

درباره کتاب الاغ سبز کوچولو

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و برای همۀ افراد قابل‌درک و فهم هستند. مطالعهٔ داستان‌ها، چه خیالی باشند و چه واقعی، یکی از بهترین راه‌های انتقال دانش و تجربه، افزایش آگاهی و آموزش مهارت‌ها برای زندگی موفق‌ترند. کودکان از طریق داستان‌ها رشد می‌کنند، موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیادی را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، ضمن سرگرم‌کردن و پرکردن اوقات فراغتشان، در ذهنشان باقی می‌ماند.

الاغ سبز کوچولو دربارۀ الاغی است که عاشق خوردن علف است. علف برایش از تمام خوردنی‌ها لذیذتر است به‌طوری‌که از صبح تا شب علف می‌خورد. او از این بابت خوشحال است و به توصیه‌های مادرش در مورد تجربه‌کردن طعم‌های دیگر اعتنا نمی‌کند. اما این لجبازی به‌زودی باعث دردسر می‌شود؛ چون الاغ کوچولو متوجه می‌شود که تمام بدنش به رنگ سبز درآمده است. حالا باید چه‌کار کند؟ آیا راه‌حلی برای این اتفاق وجود دارد؟ آیا مادر می‌تواند به الاغ کوچولو کمک کند؟ 

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های والدین تغذیهٔ صحیح فرزندشان است. پرخوری در کودکان، لجبازی آن‌ها در انتخاب غذاها و اجتناب از خوردنی‌های متنوع یکی از شایع‌ترین مشکلات درگیرکنندهٔ والدین است. کتاب الاغ سبز کوچولو به‌خوبی توانسته است بر این موضوع تمرکز کند و از طریق قصه‌ای شیرین و کودکانه پیامدها پرخوری و لجبازی را به کودکان آموزش دهد. کودکان با خواندن کتاب الاغ سبز کوچولو متوجه می‌شوند که دنیا پر از خوراکی‌های خوشمزه است و شاید بهتر است طعم‌های مختلف را تجربه کنند. این کتاب تصاویر بسیار جذاب، بامزه و رنگی دارد که توجه کودکان را به خود جلب کرده است.

خواندن کتاب الاغ سبز کوچولو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و والدینی که کودکانی بدغذا و لجباز دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب الاغ سبز کوچولو

«سلام! من الاغ کوچولو هستم. خیلی دوست دارم همیشه علف بخورم. راستش، خوراکی محبوبم علف است. مامان همیشه از من می‌خواهد که خوراکی‌های دیگری هم بخورم. او می‌گوید: کوچولوی من، مزه‌های جدید را هم امتحان کن! من می‌گویم: نه مامانی. آخه من فقط علف دوست دارم.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۵۰۰
تومان