دانلود و خرید کتاب سه خط آر. رانا ترجمه سوسن کی احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سه خط اثر آر. رانا

کتاب سه خط

نویسنده:آر. رانا
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سه خط

کتاب سه خط به‌قلم آر. رانا و ترجمه‌ٔ سوسن کی احمدی را نشر کتاب مهربان منتشر کرده است. این کتاب به اصول فعالیت و آموزش مهارت‌های موردنیاز در حوزه‌ی بازارهای مالی می‌پردازد.

درباره کتاب سه خط

بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال یکی از حوزه‌های محبوب و پرطرفدار در عصر حاضر است که عده‌ٔ زیادی را به سودای ثروت‌های کلان جذب خود می‌کند، گاه امیدوارشان می‌کند و گاه آن‌ها را ورشکسته و ناکام باقی می‌گذارد. برای فعالیت در این حوزه‌ٔ پرچالش باید مهارت‌ و دانش تخصصی مورد نیاز آن را به دست آورد تا هوشمندانه و حسابگرانه وارد عمل شد نه براساس احساساتی زودگذر و عمدتاُ نافرجام. کتاب پیش رو می‌کوشد تا الفبای فعالیت در این جهان رمزارزها و بازارهای مالی را به علاقه‌مندان بیاموزد و آن‌ها را برای فعالیتی حرفه‌ای و کم‌خطر در این عرصه یاری دهد.

خواندن کتاب سه خط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به بازارهای مالی و فعالیت در حوزه‌ی رمزارزهای دیجیتال از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب سه‌ خط

«مقدمه‌ای بر معاملات ارز (فارکس)

اهمیت معامله‌گری در بازارهای مالی سرتاسر جهان در حال افزایش است. مفهوم پایهٔ معامله، خریدوفروش اجناس یا خدمات در قبال اجناس یا خدماتی دیگر است. وقتی پول به‌عنوان وسیلهٔ داد‌وستد ظهور پیدا کرد، تجارت بسیار ساده‌تر از مبادلهٔ کالابه‌کالا شد در بازارهای مالی اسنادی مانند سهام، اوراق قرضه، ارز و مشتقات معامله یا تبادل می‌شدند. بازاری که در آن فروشنده و خریدار سهم خود را مبادله می‌کنند بازار سهام نام دارد. اوراق قرضه نیز نوع دیگری از سرمایه‌گذاری است و خریداران و فروشندگان درگیر خرید‌و‌فروش اوراق بهادار از نوع اوراق قرضه می‌شوند - یکی از طرفین تعهد می‌یابد که پول سرمایه‌گذاری شده را با سود آن در فرجه‌های معین برگرداند. معمولاً طرفین قراردادی را امضا می‌کنند تا معامله رسمی باشد. بازار پیش‌بینی نیز نوع دیگری از مبادله است که طی آن مبادلهٔ اجناس یا خدمات برای آینده برنامه‌ریزی می‌شود. بازار معاملات ارز (فارکس) نوعی بازار مالی است که در آن مردم ارزهای مختلف را خریدوفروش می‌کنند تا به‌صورت بین‌المللی تجارت کنند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان