دانلود و خرید کتاب ۳۴ هیولا سیدعلی میرخلیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۳۴ هیولا اثر سیدعلی میرخلیلی

کتاب ۳۴ هیولا

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ۳۴ هیولا

کتاب ۳۴ هیولا نوشتهٔ سیدعلی میرخلیلی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب ۳۴ هیولا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۳۴ هیولا

«نمیدانستم خوشحال باشم یا ناراحت؛ دیگر باید از هیولاها خداحافظی کنم و به پیش خانواده برگردم. وسایلم را جمع کردم که به آخرین هیولا سر بزنم، به همان درب طلایی و فرش قرمز. سوار ماشین شدم و به کارخانه رفتم. به درب سی و چهارم رسیدم. خیلی هیجان داشتم؛ چشمانم را بستم و درب را باز کردم. کمی جلو رفتم و چشمهایم را باز کردم؛ خدای من! این زیباترین هیولای ممکن است .او هر قدرتی دارد. هر قسمت از بدنش شبیه یک هیولاست. این هیولا غیر قابل وصف است؛ دست مدادی از هیولای دانگ فانگ، میلک شیک‌ساز از هیولای چنددست، دست آبنبات پرت کن از هیولای خوراکیولا، موهای قدرتمند از هیولای مو، دست اسکلتی از هیولای اسکلتی ...

اصلا نمیشد دستانش را شمرد، از هر هیولایی یک دست داشت. هر قسمت بدنش به رنگ یکی از هیولاها بود؛ رنگ نارنجی از هیولای مکنده، رنگ سبز از هیولای پولیولا، رنگ قرمز از هیولای دانگ فانگ. واقعا قابل تعریف کردن نیست !شکفت انگیز است !

برای دانستن راز این هیولای شگفت انگیز باید داستان هر ۳۴ صفحه را خواند. هرکس که میخواهد داستان این هیولا را بخواند باید این گزارش را از اول بخواند.

دیگر چیزی نبود که از او بپرسم. فقط از او پرسیدم: «اسمت چیست؟» او گفت: «هیولا». پس نوشته ی روی در اشتباه نبود. او واقعا یک «هیولا» است. بهترین هیولای جهان.

از او خداحافظی کردم و به خانه رفتم. وسایلم را برداشتم و به سمت فرودگاه حرکت کردم. برای اینکه دیر نشود میخواستم در لحظه ی آخر، داستان روز آخر را برای «کتاب متاب» ارسال کنم که فردایش کامیون کتابها را به کشورم بیاورد. به فرودگاه رسیدم. داخل فرودگاه در صندلی انتظار نشسته بودم. پرواز ما اعلام شد . سوار هواپیما شدیم؛ بعد از چند ساعت طولانی به کشورم رسیدم و خلبان اعلام کرد:مسافران گرامی ورودتان را به ایران خیر مقدم عرض میکنیم امیدوارم سفر خوبی را تجربه کرده باشید ..من اما فکر میکردم که هیچ مسافری تحربه ای شگفت انگیز تر از من نداشت !»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۱۲۹,۶۰۰
تومان