دانلود و خرید کتاب برندسازی عصب پایه پیتر استیدل ترجمه کامبیز حیدرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برندسازی عصب پایه اثر پیتر استیدل

کتاب برندسازی عصب پایه

معرفی کتاب برندسازی عصب پایه

کتاب برندسازی عصب پایه به‌قلم پیتر استیدل با ترجمه‌ٔ کامبیز حیدرزاده و حسین علی سلطانی را نشر کتاب مهربان منتشر کرده است. این کتاب به تشریح روش‌های بازاریابی نوین با استفاده از یافته‌های علوم اعصاب می‌پردازد.

درباره کتاب برندسازی عصب پایه

علوم اعصاب به تحلیل توانایی و عملکرد ذهن و مغز انسان می‌پردازد و دانشمندان را در شناخت الگوهای رفتاری انسان یاری می‌دهد. یکی از کاربردهای علوم اعصاب را می‌توان در حوزه‌ٔ بازاریابی و تحلیل رفتار مشتری دانست و با استفاده از یافته‌ها و داده‌های آن به اثرگذاری بیشتری بر ذهن و عمل مشتری دست یافت و ازاین‌طریق روند فروش و بازاریابی را بهبود بخشید. کتاب حاضر می‌کوشد به توضیح و تبیین چگونگی بهره بردن از نتایج مطالعات و تحقیقات علوم اعصاب در بازاریابی بپردازد و در کنار تمرینات عملی امکانات بیشتری برای بهبود عملکرد واحدهای بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ ارائه‌ کند.

خواندن کتاب برندسازی عصب پایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث مدیریت و بازاریابی و فعالان کسب‌وکار از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب برندسازی عصب پایه

«چرا برندسازی عصب پایه؟

با توجه به آشفتگی و سردرگمی در بازار همان‌گونه که در بازاریابی عصب پایه مطرح شد. شفاف‌سازی و توضیح در مورد برچسب‌های مورد استفاده توسط گروه‌های مختلفی که در محیط بازار کار می‌کنند می تواند مفید باشد. سازمان‌های خاص تحقیقات بازار که در زمینهٔ روش‌شناسی‌های علم عصب پایه متخصص هستند ادعا می‌کنند که خدمات بازاریابی عصب پایه را ارائه می‌دهند درحقیقت آن‌ها این کار را نمی‌کنند؛ چرا که تحقیقات صرفاً اطلاعاتی در مورد تصمیمات بازاریابی ارائه می‌دهند، نه در مورد خود بازاریابی ازاین‌رو اصطلاح بازاریابی عصب پایه گمراه‌کننده است. اقتصاد رفتاری به مسئلهٔ فراگیری برای میانبرهای تصمیم‌گیری ناهشیار مبتنی بر ضمیر ناخودآگاه تبدیل شده است که ذهن مصرف‌کننده جهت بر طرف کردن نیاز به تفکر گسترده و فراگیر در مورد گزینه‌های انتخابی از آن استفاده می‌کند. این حوزه از بررسی با ارزیابی تصمیمات اقتصادی که مصرف‌کنندگان اتخاذ می‌کنند آغاز می‌شود؛ که ازآن‌جمله این موضوع است که آیا آن‌ها به جای پذیرش پیشنهاد دریافت ۵۰ دلار طی سه ماه پیشنهادی را می‌پذیرند که امروز ۱۰ دلار دریافت کنند؟ اقتصادهای رفتاری بینش‌ها و مفاهیم مهمی را ارائه می‌دهند که هر بازاریاب باید با آن آشنا باشد. در حقیقت چون اقتصاد رفتاری برای بازاریابان مسیرهای استراتژیکی فراهم می‌کند برچسب بازاریابی عصب پایه مناسب خواهد بود اما ما بیشتر گرفتار برچسبی به‌ظاهر دانشگاهی تحت عنوان اقتصاد رفتاری هستیم. با وجود این موقعیت ناخوشایند من تصمیم گرفتم که یک برچسب جدید تحت عنوان برندسازی عصب پایه ایجاد کنم که نشان‌دهندهٔ کاربرد بینش‌ها و مفاهیم علم عصب پایه در حوزهٔ بازاریابی باشد. چون تقریباً همهٔ فعالیت‌های بازاریابی بر برندها اثر می‌گذارند. فکر کردم که استفاده از این اصطلاح عاقلانه است و مسئلهٔ مهم این است که نباید من را با محققی اشتباه بگیرید که به آزمایش آگهی‌ها، طرح‌های بسته‌بندی یا لوگوها می‌پردازد. واضح است که این یک خدمت مهم است، اما با توسعهٔ استراتژی‌ها و ابتکارات یکسان نیست. چرا ویرایش دوم به‌روز شده است؟ من در ویرایش اول از حمایت گستردهٔ خوانندگان بسیار شگفت‌زده شدم. آن‌ها با بازبینی‌های مثبت ایمیل‌ها و رویکردهای خود به سایت لینکدین پیوستند و بینش‌ها و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذاشتند و خلاصهٔ یافته‌های کتاب برندسازی عصب پایه به‌عنوان یکی از بهترین کتابهای بازاریابی سال ۲۰۱۳ توسط مجلهٔ یوروپین اکسپرت مارکتر نشان داده شده است. به‌علاوه برندسازی عصب پایه ابزاری است که برای من دعوتی را برای پیوستن به متخصصان آمریکایی، استیفن گنکو و اندرو پلمن به‌عنوان نویسندهٔ همکار (دوم) به ارمغان آورده است.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان