دانلود و خرید کتاب مدیریت فروش برایان تریسی ترجمه میلاد شیروانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت فروش اثر برایان تریسی

کتاب مدیریت فروش

امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مدیریت فروش

کتاب مدیریت فروش نوشتۀ برایان تریسی با ترجمۀ میلاد شیروانی در انتشارات نبض دانش به چاپ رسیده است. در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه مدیری موفق باشید و فروشندگان حرفه‌ای استخدام کنید و پرورش دهید. همچنین می‌آموزید که چطور تیم فروش را برنامه‌ریزی کنید تا به بالاترین بازدهی برسید.

درباره کتاب مدیریت فروش

مدیر فروش یکی از مقام‌های ارزشمند شرکت و مؤسسه‌های تجاری است که به جایگاه و وظیفه‌اش باید بیش از این توجه شود؛ زیرا این مدیر فروش است که استانداردها را وضع می‌کند، سهمیۀ فروشندگان را مشخص و در نهایت کار فروشندگان را تجزیه و تحلیل می‌کند. همچنین فروشنده‌ها با فراز و نشیب روبه‌رو می‌شوند. بعضی وقت‌ها فروش بیشتر و در مواقعی کمتر است. شکل دادن به جایگاه مدیریت فروش و مدیر آن، یکی از کارهای ضروری‌ شرکت‌های تجاری است. مدیر فروش برجسته و برتر باید بتواند فروشندگان خود را هماهنگ کند و از آن‌ها یک تیم فروش کارآمد بسازد تا بتوانند در سطح موردنظر فروش کنند. کتاب مدیریت فروش حاصل سال‌ها تجربه و مطالعه و بررسی نگرش‌ها و رفتارهای مدیران موفق فروش است و ایده‌ها، روش‌ها، اصول و تکنیک‌های کلیدی مدیریت فروش را به مخاطبان ارائه کرده است. کاربرد اصول مطرح‌شده در این کتاب به مدیر فروش امکان می‌دهد که نتایج فروش بهتری به دست آورد. نویسنده این نکته را فراموش نکرده است که کارکنان فروش با هم تفاوت دارند و هیچ قانون و قاعده‌ای را نمی‌توان یکسان در مورد همه به کار برد.

خواننده در کتاب مدیریت فروش، با برخی مفاهیم، روش‌ها، اصول و نیز شیوه‌های کاربردی برای مدیریت فروش آشنا خواهد شد و قادر خواهد بود این آموخته‌ها را به‌سرعت به کار گیرد. مدیران فروشی که رؤیاهای بزرگی در سر دارند، با مطالعۀ مفاهیم و شیوه‌های مطرح‌شده در این کتاب می‌توانند افرادی مثبت‌تر و مؤثرتر را جذب کنند و از فروشندگان منفی و غیرمؤثر دوری کنند.

خواندن کتاب مدیریت فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ در شارلوت تاون در کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است. پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند؛ به‌همین خاطر، برایان و ۳ برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد؛ پس بسیار زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعهٔ نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده است و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله کتاب‌های این نویسنده می‌توان به این‌ عنوان‌ها اشاره کرد: «قورباغه‌ات را قورت بده»، «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دارکردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش‌کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطهٔ تعادل خود را پیدا کنید»، «جذابیت و زبان بدن»، «طعم شیرین پیروزی»، «بهانه ‌ها را کنار بگذارید!».

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۸۹۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان