دانلود و خرید کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون سانجیب سینها ترجمه امید رحمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون اثر سانجیب سینها

کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون

کتاب الکترونیکی آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون نوشتۀ سانجیب سینها و ترجمۀ امید رحمانی است و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است. کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون، مبانی استفاده از پایتون برای هک اخلاقی و تست نفوذ را به برنامه‌نویسان مبتدی و افرادی که دربارۀ این زبان برنامه‌نویسی اطلاعات زیادی ندارند آموزش می‌دهد.

درباره‌ کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون

کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون، هک اخلاقی با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون را آموزش می‌دهد. هک اخلاقی، بر خلاف مفهومی که معمولاً از واژهٔ هک کردن در ذهن داریم، فعالیتی مفید و قانونی است. هک اخلاقی که به اصطلاح هک کلاه سفید هم نامیده می‌شود، به معنی شناسایی نقاط ضعف سیستم‌های امنیتی به منظور ارتقای آن‌هاست. هکرهای اخلاقی از راهکارهایی مشابه با هکرهای مخرب استفاده می‌کنند تا قفل‌های ورود به سیستم و دسترسی به اطلاعات آن را بشکنند. با این تفاوت که این نوع از هک، با رضایت کامل صاحبان سیستم و به صورت کاملاً قانونی انجام می‌شود. هکرهای اخلاقی اطلاعات مفیدی دربارهٔ نقاط ضعف سیستم امنیتی و راهکارهایی برای بهبود آن به مالکان سیستم‌ها و شبکه‌ها ارائه می‌دهند و برای این کار دستمزد خوبی می‌گیرند. سانجیب سینها که یکی از حرفه‌ای‌های این حوزه به حساب می‌آید، کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون را برای آشنایی مقدماتی علاقه‌مندانی که در این زمینه مبتدی هستند نوشته است.

یکی از فعالیت‌هایی که در دستهٔ هک اخلاقی قرار می‌گیرد، اجرای تست نفوذ است. هکرها در تست نفوذ، از راهکارهای مختلفی برای نفوذ به اطلاعات سیستم یا شبکه استفاده می‌کنند و کاستی‌های برنامهٔ امنیتی آن را به صاحب سیستم گزارش می‌دهند. این تست را می‌توان با زبان برنامه‌نویسی پایتون اجرا کرد. سانجیب سینها در کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون به افراد مبتدی یاد می‌دهد چگونه از این زبان برنامه‌نویسی برای طراحی و اجرای تست نفوذ استفاده کنند.

کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به مشتاقان یادگیری هک اخلاقی که تازه برنامه‌نویسی را شروع کرده‌اند و با زبان برنامه‌نویسی پایتون آشنایی کاملی ندارند پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون

«در دنیای اینترنت، لینوکس بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین، باید کمی در مورد فرمان‌های لینوکس یاد بگیرید. نصب نرم‌افزار در لینوکس تا اندازه‌ای متفاوت از محیط‌های ویندوز می‌باشد. توزیع‌های لینوکس مانند فدورا یا دبیان و بسیاری دیگر از انواع توزیع‌های لینوکس وجود دارد. من فقط از اوبنتو استفاده می‌کنم، چون بی‌نهایت مشهور است و کاربران ویندوز، استفاده از آن را آسان می‌دانند. عملیات کم و بیش مشابه هم می‌باشند از جمله نصب نرم‌افزارها. برای مبتدی‌ها، نصب لینوکس Kaliبه عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض، ایده خوبی نیست. باید مستند Kaliرا بخوانید که آشکار است که Kaliبیشتر برای توسعه‌دهنده‌ها می‌باشد. هدف شما نصب لینوکس Kaliدر باکس مجازی می‌باشد. لینوکس Kali، نوعی توزیع لینوکس می‌باشد که با تعدادی از ابزارهای هک ارائه می‌شود. باید آن‌ها را بشناسید و در طی هک اخلاقی از آن‌ها استفاده کنید...»

پایداری سازه ها
سید امیرمهدی قنادپور
جایگاه و صلاحیت های دیوان عدالت اداری در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران
میلاد قطبی
طرحواره های ناسازگار اولیه در اختلالات
الهام طالب لو
دستنامه درمان‌های طبی واشنگتن؛ جلد ششم (ویراست ۳۴)
مهیار شیرخدایی
نقش بدنه شهری بر اضطراب و استرس شهروندان
میترا امیری
آموزش بیوشیمی عمومی
زهرا زارع
دریا و انرژی های نو
کامران لاری
معماهای ذهنی؛ تجسم ذهنی
داریوش صادقی
هوش برتر؛ فعالیت هایی برای پرورش هوش هیجانی (EQ) ویژه ۶ - ۳ سال
پریسا جعفری
مقدمه ای بر تقارن مولکولی و معرفی جداول ضرب گروه
گودرز محسنی روزبهانی
راهنمای شیردهی و بهداشت پستان
جواد آل شیخ
ایمنی سایبری برای همه
جاگو تینز
سرخ و سپید
خالد نویسا
پراگماتیسم در پسافهم مانیفست ها
افسانه پلیس پایه (سپنتا)
گلستان ارم
عباسقلی آقا باکیخانوف
اشتیاق تحصیلی و عوامل موثر بر آن
آرش ابراهیم زاده
کمبود منابع انرژی
ربکا هانتر
بیا دریا شویم
جمعی از نویسندگان
فیلترهای پایین گذر مایکرواستریپ
حسام‌الدین معماری
هست بن و جهت
معین کمالی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۱ صفحه

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۱ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان