دانلود و خرید کتاب خانه سبز محمدابراهیم حسینیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانه سبز اثر محمدابراهیم حسینیان

کتاب خانه سبز

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خانه سبز

کتاب خانه سبز به‌قلم محمدابراهیم حسینیان را انتشارات طلوع مجد منتشر کرده است. این کتاب به بررسی اجرای مصوبه شورای عالی اداری در خصوص ساماندهی متکدیان در شهر مشهد می‌پردازد.

درباره کتاب خانه سبز

یکی از مهم‌ترین معضلات و بحران‌ها در مدیریت شهری، ساماندهی متکدیان و افراد بی‌خانمان است. کسانی که بنابر دلایل مختلفی مثل مشکلات خانوادگی، اعتیاد و فقر از داشتن خانه و خانواده محروم و به ‌گوشهٔ خیابان‌ها و پارک‌ها پناه می‌برند. ازآنجایی که بی‌تفاوتی نسبت به این امر موجب گسترش آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرایم مختلف از سوی این اشخاص و یا سوءاستفاده از آن‌ها شده و بهداشت و سلامت جامعه را نیز به خطر میندازد، ضروری است تا تدابیر جدی و عملی برای مدیریت وضع این افراد اندیشیده شود. نویسنده که خود سال‌ها مشغول مدیریت􀂂مجتمع اردوگاهی مشهد مقدس موسوم به خانه سبز بوده و در سمت‌های مدیریتی دیگر درخصوص آسیب‌های اجتماعی در شهرها انجام وظیفه و مطالعه کرده است، در این کتاب به بررسی اجرای مصوبه شورای عالی اداری در خصوص ساماندهی متکدیان در شهر مشهد می‌پردازد و چالش‌ها و موانع اجرای آن را کاویده و راه‌حل‌هایی را نیز پیشنهاد می‌دهد.  

خواندن کتاب خانه سبز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث مرتبط با مدیریت شهری و کنترل آسیب‌های اجتماعی از خواندن این کتاب سود می‌برند.

بخشی از کتاب خانه سبز

«مجتمع اردوگاهی سرای سبز زندگی شهرستان مشهد معروف به «خانه سبز» در انتهای خیابان شهید طرحچی ۱۹٫۴ در زمینی به مساحت ۲٫۵ هکتار و با زیربنایی معادل ۳۵۰۰ مترمربع در سال ۱۳۸۶ توسط شهرداری مشهد راه‌اندازی گردیده است. در این مجتمع ۲۵۰۰ مترمربع آسایشگاه، ۸۰۰ مترمربع سوله و ۲۰۰ مترمربع فضای اداری تعبیه شده است. هر چند برای ۲٫۵ هکتار، طرح جامع پیش‌بینی شده است اما با گذشت بیش از پانزده سال هنوز نیمی از ابنیه پیش‌بینی‌شده احداث نگردیده است. در این مجتمع ۲۰ نفر نیروی اداری مشغول خدمت هستند. شهرداری مشهد برای شناسایی، جمع آوری و انتقال افراد مشمول مصوبه شورای عالی اداری متکدیان و... از توان بخش خصوصی استفاده می‌نماید و پیمانکار با استفاده از پانزده خودرو ون و سی‌ویک مددکار به‌صورت شبانه‌روزی این مهم را انجام می‌دهد. در هر خودروی ون دو مددکار و یک نیروی انتظامی و یک راننده حضور دارند و طبق دستورالعمل مربوطه وظایف را انجام می‌دهند. همچنین یک نفر به‌عنوان سرگروه شناسایی مجهز به بی‌سیم شهری درحالی‌که یک خودروی سواری در اختیار اوست به‌صورت مستمر در سطح شهر گشت‌زنی نموده و هماهنگی‌های لازم برای اثربخشی بیشتر فرآیند را بر عهده دارد.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان