دانلود و خرید کتاب تاریخچه همه انسان هایی که تاکنون زیسته اند (خلاصه کتاب) آدام دیوید رادرفورد ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخچه همه انسان هایی که تاکنون زیسته اند (خلاصه کتاب) اثر آدام دیوید رادرفورد

کتاب تاریخچه همه انسان هایی که تاکنون زیسته اند (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب تاریخچه همه انسان هایی که تاکنون زیسته اند (خلاصه کتاب)

کتاب تاریخچه همه انسان هایی که تاکنون زیسته اند (خلاصه کتاب) نوشتهٔ آدام دیوید رادرفورد و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب مطالعهٔ تاریخ انسان با ژنتیک.

درباره کتاب تاریخچه همه انسان هایی که تاکنون زیسته اند (خلاصه کتاب)

کتاب تاریخچه همه انسان هایی که تاکنون زیسته اند (خلاصه کتاب) خلاصه‌ای از کتاب «تاریخچهٔ همهٔ انسان‌هایی که تاکنون زیسته‌اند» نوشتهٔ آدام دیوید رادرفورد است. با مطالعهٔ اثر حاضر در مسیر ژنتیک به زمان سفر خواهید کرد. سفر در زمان، یکی از رؤیاهای دیرینهٔ بشر است. آدام دیوید رادرفورد در این اثر بیان کرده است که بسیاری از افراد در این مورد خیال‌پردازی کرده‌اند و علاقه داشته‌اند که در دوره‌های متفاوت به تماشای جهان قبل یا بعد از خود بنشینند. حال سؤال این جاست که آیا این رؤیا روزی محقق خواهد شد؟ هرچند تاکنون این سفر انجام نشده است، اما شاید در آینده توسط علم مدرن ممکن شود. روشی که در این کتاب برای سفر در زمان در نظر گرفته شده، ژنتیک نام دارد. به عقیدهٔ نویسنده با بهره‌گیری از اطلاعات ژنتیک می‌توان به گذشته‌های دور سفر کرد. اکثریت افراد ژنتیک را از دریچهٔ وراثت می‌شناسند. امروزه رویکردهای جدید علمی می‌تواند نحوهٔ شکل‌گیری فرهنگ و انتقال آن، الگوهای مهاجرت بشر و حتی مفاهیم اجتماعی مانند نژاد و اصالت افراد را توضیح دهد. 

خواندن کتاب تاریخچه همه انسان هایی که تاکنون زیسته اند (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ ژنتیک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تاریخچه همه انسان هایی که تاکنون زیسته اند (خلاصه کتاب)

«»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان