دانلود و خرید کتاب مسیحیت و کتب مقدس محی الدین شفاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسیحیت و کتب مقدس اثر محی الدین شفاهی

کتاب مسیحیت و کتب مقدس

معرفی کتاب مسیحیت و کتب مقدس

کتاب مسیحیت و کتب مقدس به‌قلم محی الدین شفاهی و منصور خداکرمی را انتشارات میراث ماندگار منتشر کرده است. این کتاب به بررسی تحریف‌های راه‌یافته در عالم مسیحیت براساس آموزه‌های قرآن، روایات، عهدین و موازین عقلی می‌پردازد.

درباره کتاب مسیحیت و کتب مقدس

 مسیحیت یکی از ادیان توحیدی و آسمانی است که در طول تاریخ، فرازونشیب‌های بسیاری را از سر گذرانده و بحث‌ها و مناقشات زیادی پیرامون بعضی آموزه‌های آن وجود داشته است. کتاب پیش رو کوششی است برای بررسی و تبیین بعضی از تحریف‌ها و انگاشت‌های نادرست در این دین. نویسنده کوشیده تا در ۱۹ فصل به یکایک تحریف‌ها پرداخته و با تکیه بر آموزه‌های قرآن، روایات، عهدین و موازین عقلی به واکاوی آن‌ها بپردازد.

خواندن کتاب مسیحیت و کتب مقدس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های الهیات و مطالعات ادیان و نیز طلاب حوزه‌های علمیه از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب مسیحیت و کتب مقدس

«مسیحیت امروزی یکی از ادیان بزرگ و زنده در جهان است که براساس آمار منتشرشده از سوی روزنامهٔ واشنگتن‌پست آمریکا در دسامبر ۲۰۱۷ جمعیت کل جهان ۷میلیارد و ۶۰۰میلیون نفر برآورد شده که ۳۲درصد کل جمعیت جهان را در بر می‌گیرد. آیین مسیحیت امروزی که در کشورهای جهان جریان دارد برگرفته از تعالیم فردی به نام پولس می‌باشد. وی آموزه‌های صحیح مسیح را کنار گذاشت و در بین غیریهودیان افکار خود را که ساخته‌وپرداختهٔ تفکرات کفرانگیز خدایان بود منتشر کرد و آن را به نام عیسی مسیح علیه‌السلام زد. به گزارش انجیل متی عیسی (ع) در ناصره شهری از استان جلیل در نزدیکی اورشلیم زندگی می‌کرد که در قرآن هم از این شهر نام برده شده است و به محل سکونت و پرورش حضرت عیسی (ع) که از شهرهای یهودیه بوده ناصری اطلاق می‌شده است. آیین حضرت عیسی (ع) ازجمله آیین‌های آسمانی است که اساس آن بر محور توحید و شریعت یهود بنا شده بود. بعد از عروج عیسی (ع) آیین وی دچار انحرافات عدیده‌ای گردید. تثلیث به جای توحید و اناجیل و نوشته‌های شاگرد شاگردان جای انجیل وحیانی و شریعت موسی شد که حضرت عیسی (ع) برای تکمیل آن آمده بود گرفت و از آئین نوپا جز اندک معارف و دستورات اخلاقی چیزی دیگر باقی نماند به‌گونه‌ای که امروزه پیروان فرقهٔ هشتصدمیلیون‌نفرهٔ پروتستان می‌گویند: «که مسیحیت دین نیست. بلکه ارتباط مستقیم مخلوق با خداست». این سردرگمی به جایی رسیده است که بعضی از دانشمندان بزرگ مسیحی در قرون روشنگری در پی مطالعات کتاب مقدس به این نتیجه رسیدند که نمی‌توان به وجود تاریخی عیسی (ع) مسیح اذعان داشت بلکه یا وجود نداشته و یا اگر وجود داشته آثارش از بین رفته است.» 

نظرات کاربران

کاربر 2417364
۱۴۰۳/۰۳/۲۵

بسیار بسیار عالی است و برای پرسش و پاسخ و رفع شبهات درباره اعتقادات و الهیات یهودیت و مسیحیت تالیف گردیده است.

کاربر 8697683
۱۴۰۳/۰۳/۲۶

مسیحیت و کُتُب مقدس، جزو بهترین کتاب های آموزشی در پاسخ به شبهات مسیحیان تبشیری هست. حتماً تهیه کنید و بخوانید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۹۷ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۹۷ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان