دانلود و خرید کتاب راز فروش میلیون دلاری دیوید والتر ترجمه زبیده سیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز فروش میلیون دلاری اثر دیوید والتر

کتاب راز فروش میلیون دلاری

نویسنده:دیوید والتر
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راز فروش میلیون دلاری

کتاب الکترونیکی راز فروش میلیون دلاری نوشتۀ دیوید والتر و ترجمۀ زبیده سیری است و انتشارات آقائی آن را منتشر کرده است. کتاب راز فروش میلیون دلاری، با تکنیک‌هایی که در زمینۀ بازاریابی در اختیارتان قرار می‌دهد، به شما کمک می‌کند تا قراردادهای راضی‌کننده و سودآوری ببندید.

درباره کتاب راز فروش میلیون دلاری

ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که به‌اشتباه گمان می‌کنند بازاریابی تلفنی دشواری‌ها و پیچیدگی‌های بازاریابی حضوری را ندارد. اما دیوید والتر در کتاب راز فروش میلیون‌دلاری به شما نشان می‌دهد که چنین نیست. برخلاف تصور اولیه، این شیوهٔ بازاریابی ظرایف و پیچیدگی‌های بسیاری دارد که والتر در این کتاب به آن‌ها می‌پردازد. توصیه‌هایی که برای بازاریابی حضوری هم به کار می‌آیند.

کتاب راز فروش میلیون‌دلاری معجونی‌ست قدرتمند از چندین تکنیک روان‌شناختی کارآمد برای بازاریابی. تمرکز دیوید والتر به‌عنوان نویسندهٔ این کتاب روی بازاریابی تلفنی است؛ اما بسیاری از ایده‌های این کتاب برای بازاریابی حضوری نیز کارآمد هستند. روان‌شناسی معکوس، کاشتن ایده‌ها در ذهن مشتری به‌نحوی‌که طرف مقابلتان فکر کند ایده در اصل برای اوست، استفاده از ترفندهای صمیمانه، ایجاد احساس مهم بودن و رویارویی با یک مقولهٔ مهم در مشتریان و... از جمله روش‌هایی است که دیوید والتر آن‌ها را در این کتاب به شما می‌آموزد. با عمل به توصیه‌های این کتاب، تعداد قراردادهای بی‌نقص و کم‌نظیر خود را به طرز چشمگیری افزایش خواهید داد، و این در حالی خواهد بود که حداقل انرژی فیزیکی را برای این کار گذاشته‌اید؛ بدون این که حتی از جایتان تکان بخورید، تنها از پشت تلفن! 

خواندن کتاب راز فروش میلیون دلاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال کتابی می‌گردید که فوت و فن بازاریابی و به‌خصوص بازاریابی غیرحضوری و تلفنی را به شما آموزش دهد، این کتاب برای شما مناسب است.

بخشی از کتاب راز فروش میلیون دلاری

«عبارت «نگرش همه‌چیز است»، یک عبارت رایج در دنیای تجارت است. با این حال من همیشه احساس کرده‌ام که این جمله سؤالی دیگر را ایجاد می‌کند: «چه نوع نگرشی؟» وقتی صحبت از نگرش می‌شود، حقیقت فقط به سادگی موضوع سیاهی و سفیدی نیست. صرف این که به نظر نمی‌رسد کسی ایمان دارد، به این معنی نیست که کاملاً ایمان ندارد. در حقیقت مردم می‌توانند درجاتی از ایمان را داشته باشند. راهی که می‌توان فهمید کسی به چیزی باور دارد این است که آیا اقدام لازم را در آن زمینه انجام می‌دهد؟

اگر در موقعیتی مانند من قرار گرفتید، جایی که احساس می‌کنید چیزی را به شدت باور دارید اما اقدامی انجام نمی‌دهید، پس واقعیت این است که نیاز دارید باور ضعیق خود را تقویت کنید و بر اساس این ایمان کار کنید. تا در نهایت بتوانید آن را عملی کنید. من کاملاً تصادفی یک قطعه‌ی دیگر در این معما را کشف کردم. یک روز بعد از این که تمام شبانه‌روز در یک مهمانی بودم، به محل کار رفتم. گرچه عزم راسخ برای رسیدن به هدف روزانه‌ی خود را داشتم، اما می‌دانستم که به دلیل خستگی کامل، عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه نخواهم داد. خستگی من باعث شد تا در آن روز نوعی برخورد گستاخانه یا گاهی خشمگینانه داشته باشم. با این وجود علیرغم این روحیه توانستم با مقاومت در مقابل آن، به اندازه‌ی کافی آرامش خود را حفظ کنم تا حداقل در طول روز تماس‌های تلفنی‌ام را ادامه دهم...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۶۸۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۴۷,۳۰۰
تومان