دانلود و خرید کتاب دلایل نزول قرآن از سوی خداوند و عدم تحریف آن سیدفتح اله سعادتمند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دلایل نزول قرآن از سوی خداوند و عدم تحریف آن اثر سیدفتح اله سعادتمند

کتاب دلایل نزول قرآن از سوی خداوند و عدم تحریف آن

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دلایل نزول قرآن از سوی خداوند و عدم تحریف آن

کتاب دلایل نزول قرآن از سوی خداوند و عدم تحریف آن نوشتهٔ سیدفتح اله سعادتمند است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب دلایل نزول قرآن از سوی خداوند و عدم تحریف آن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم اسلامی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دلایل نزول قرآن از سوی خداوند و عدم تحریف آن

«مسلمانان، قرآن را از جنبه های مختلف، از جمله سبک بیان، اسرار آفرینش، خبرهای غیبی ، معارف الهی، ...، معجزه می دانند و معتقدند که هیچ انسانی قادر به آوردن کتابی مشابه آن نیست. قرآن تاثیر عمیقی برفرهنگ، تمدن، هنر، ادبیات و علوم در جامعه اسلامی وحتی جامعه جهانی داشته است و همچنان به عنوان یک منبع الهام بخش برای جوامع مختلف در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. قرآن به عنوان راهنمای اصلی زندگی مسلمانان عمل می‌کند و در تمامی جنبه های زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی آنها تاثیر گذار است.

یکی از سوالات مهمی که در ذهن مسلمانان پرسشگر به ویژه تحصیلکرده‌های دانشگاهی وجود دارد و در فضاهای مجازی به آن دامن زده می شود این است که قرآن چگونه بر پیامبر وحی شده است؟ ماهیت وحی چگونه است؟ از کجا معلوم قرآنی که در اختیار ماست همان قرآنی است که بر پیامبر نازل شده است؟ و از کجا معلوم که قرآن تراوشات ذهنی پیامبر به عنوان یک انسان نیست؟ و سوالاتی از این قبیل که بسیاری از دانشجویان مطرح می‌کنند.

اگرچه معمولا پرسشگران دوگروهند، گروهی آگاهانه یا ناآگاهانه تشکیک ایجاد می کنند تا اذهان و عقاید مسلمانان به ویژه جوانان را تخریب کنند وگروهی که برای کشف حقیقت سوال طرح می کنند. پاسخهای مربوط به پرسش ها به درد گروه اول نمی خورند چرا که آنها قصدی برای فهم حقیقت ندارند وبلکه کارشان صرفا انکار حقیقت است اما افراد گروه دوم، منطق پذیر و آزاده هستند. آنها، هم به سوالات با دقت منطقی می‌نگرند و هم به پاسخ‌های آن‌ها. بنابراین روی سخن ما دراین مرقومه با گروه دوم است.

به همین خاطر و برای پاسخ دهی به اینگونه سوالات، این کتاب مختصر تدوین شده است وتلاش براین بوده تا ضمن استحکام در استدلالات، از اختصار کلام برخوردار باشد تا برای مطالعه کنندگان در سهولت و آسانی قابل درک باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۵ صفحه

حجم

۴۶۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۵ صفحه

قیمت:
۳۳,۷۵۰
تومان