دانلود و خرید کتاب بازگشت همه چیز به سمت و سوی توست! علی گنجعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازگشت همه چیز به سمت و سوی توست! اثر علی گنجعلی

کتاب بازگشت همه چیز به سمت و سوی توست!

نویسنده:علی گنجعلی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازگشت همه چیز به سمت و سوی توست!

کتاب «بازگشت همه چیز به سمت و سوی توست!» نوشتۀ علی گنجعلی است و انتشارات ماهوی خورشید آن را منتشر کرده است. بازگشت همه چیز به سمت و سوی توست! کتابی دربارۀ خودشناسی و موفقیت است.

درباره کتاب بازگشت همه چیز به سمت و سوی توست!

علی گنجعلی کتابش را با این پرسش‌های اساسی آغاز می‌کند که اگر بدانی بازگشت همه چیز به سمت‌وسوی توست، چه مسیری را انتخاب می‌کنی؟ در جستجوی چه چیز هستی؟ و چه چیز را از خود به‌جای می‌گذاری؟ او در کتاب بازگشت همه چیز به سمت‌وسوی توست! تلاش کرده است تا این نکته را به مخاطبانش یادآوری کند که اگر بدانند رسالتشان در این دنیا چیست، ثروت، قدرت و عزت را در خود احساس می‌کنند. علی گنجعلی همچنین بر این نکته تأکید دارد که آموزش، زیباترین نتیجه‌ای است که بشر می‌تواند از خود به‌جای بگذارد. آموزش خودشناسی و خود بودن، آموزش هنر دستیابی به خواسته‌های نداي صادق درون، آموزش همنوع دوستی و عدم تملک، آموزش درک متقابل و هزاران آموزشی که بر گنج‌های درون انسان روشنایی می‌بخشند.

کتاب بازگشت همه چیز به سمت‌وسوی توست! در ۹ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: چه چیز را به ارث می‌گذاری؟»، «فصل دوم: چه چیز را نیاموخته‌ایم؟»، «فصل سوم: سایه‌های درون»، «فصل چهارم: گنج‌های درون»، «فصل پنجم: تاریکی‌های درون»، «فصل ششم: چگونه در برابر سایه‌های درونمان واکنش نشان دهیم؟»، «فصل هفتم: دیدگاه و نگرش و زاویه دید تو، مهارت توست!»، «فصل هشتم: کتابی که خواندن آن برای هر فردی و در هر سن، زمان، مکان و شرایطی حیاتی است!» و «فصل نهم: مجری بازی زندگی خویش باش!»

خواندن کتاب بازگشت همه چیز به سمت و سوی توست! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازگشت همه چیز به سمت و سوی توست!

«ما سه مرحله را تا به امروز شاهد بودیم به‌طوری‌که تا قبل از انقلاب صنعتی مرحلۀ دانش‌افزایی بود که در آن زمان، علم به گستردگی امروز نبود. در مرحله دوم با پیدایش انقلاب صنعتی به فناوری روآوردیم و ابزارهایی ساختیم که ما را راحت‌تر و آسان‌تر به خواسته‌هایمان می‌رساندند و مرحله سوم، رسالت امروز ماست این که با ایجاد تغییر، نه‌تنها در رشد شخصی خود بلکه به رشد جامعه نیز کمک کنیم. تغییری که جواب‌گوی این جمعیت عظیم و نیازهای آن باشد و این تغییر از خود ما و نهادهای کوچکی است که ما تشکیل می‌دهیم. رسالت نهاد انجمن علمی باید تغییری را در نحوۀ آموزش و همچنین رسالت ما به‌عنوان حامیان بهداشت جامعه ایجاد کند که پاسخگوي نیاز جامعهٔ خود باشیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان