دانلود و خرید کتاب کامل ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت انستیتو انفورماتیک کامتک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کامل ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت اثر انستیتو انفورماتیک کامتک

کتاب کامل ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت

معرفی کتاب کامل ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت

کتاب الکترونیکی کامل ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت نوشتۀ انستیتو انفورماتیک کامتک و ترجمۀ امیرحسین زمانی و علیرضا کشاورز باحقیقت است و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است. کتاب کامل ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت شیوه‌های تشخیص و تکنیک‌های عیب‌یابی انواع گوشی تلفن همراه و تبلت را به مخاطب می‌آموزد.

درباره کتاب کامل ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت

در دنیای امروز، گوشی همراه به یک ضرورت تبدیل شده تا حدی که تقریباً کسی را نمی‌توان یافت که موبایل نداشته باشد. در طول چند دهه‌ای که از پیدایش موبایل‌ها می‌گذرد، تکنولوژی این وسیله بسیار پیشرفت کرده و امکانات زیادی به آن افزوده شده. حالا دیگر این وسیله صرفاً برای تماس برقرار کردن نیست، بلکه از آن برای کار و سرگرمی هم استفاده می‌شود. با این‌ وجود، این ابزار بسیار ظریف است و به هر دلیلی ممکن است آسیب ببیند. کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت منبعی کاربردی و مفید برای آشنایی با ساختار موبایل‌ها و تبلت‌ها و تعمیر آن‌هاست. این راهنما به مخاطبین کمک می‌کند انواع عیب‌ها و ایرادهای اساسی این ابزارهای الکترونیکی را بیابند و خیلی سریع آن‌ها را برطرف سازند. این کتاب به تمام ابزارهای موردنیاز برای تعمیر هم اشاره می‌کند و می‌گوید که چطور باید از آن‌ها استفاده نمود.

کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت پس از مرور قطعات داخلی موبایل و تبلت، نحوهٔ باز و بسته کردن این وسایل را توضیح می‌دهد. همین‌طور شیوهٔ نقشه‌خوانی آن‌ها را تشریح می‌کند و می‌گوید که چطور می‌توان از طریق نقشه، عیوب را یافت. در نهایت از ابزار مولتی‌متر می‌گوید و طرز استفاده از آن را آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب کامل ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت را به چه کسانی پیشنهاد می‎‌کنیم

این راهنما به تکنسین‌های تعمیرات موبایل پیشنهاد می‌شود. همین‌طور کسانی که قصد دارند وارد این حرفه شوند، می‌توانند از این کتاب به‌عنوان مرجع استفاده نمایند.

بخشی از کتاب کامل ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت

«مشکل خاموش شدن گوشی هنگام زنگ خوردن:

قبل از هر چیزی سعی کنید از لحاظ نرم‌افزاری مشکل را بررسی کنید و در صورت جواب نگرفتن روش‌های فوق را تست کنید.

۱. قبل از هر چیزی از سالم بودن باتری و کانکتور باتری مطمئن شوید (تا حد امکان سعی کنید با یک باتری نو و اورجینال تست کنید.)

۲. دستگاه را توسط منبع تغذیه روشن کنید و تست جریان‌کشی کنید (از حالت روشن کردن تا حالت استندبای). در حالت استند بای گوشی باید ۰. ۰۰ یا ۰. ۰۱ آمپر جریان کشی داشته باشد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۱ صفحه

حجم

۱۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۱ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان