دانلود و خرید کتاب آموزش تضمینی بورس بابک صمدی افشار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش تضمینی بورس اثر بابک صمدی افشار

کتاب آموزش تضمینی بورس

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش تضمینی بورس

کتاب الکترونیکی آموزش تضمینی بورس نوشتۀ بابک صمدی افشار است و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است. کتاب آموزش تضمینی بورس، یک راهنمای جامع برای کسانی است که می‌خواهند به شروع فعالیت در بازار بورس بپردازند.

درباره کتاب آموزش تضمینی بورس

خرید و فروش در بازار بورس عملی است که به راحتی می‌توان در آن به سود رسید اما آسان‌تر از آن، می‌توان ضرر کرد و این مسئله با عدم رعایت حد ضرر به شما خیلی نزدیک است. اگر در یک معامله سود کردید، بهتر است بدانید که تا چه زمانی سهم را نگه دارید و چه زمانی آن را بفروشید.

تصور کنید سهمی را با قیمت ۲۴۰ تومان خریده‌اید و این سهم تا ۳۰۰ تومان رشد کرده است با این حال اگر از قبل برای خودتان سقف مشخص نکنید و سهم شروع به سقوط کند، آن گاه ممکن است شما ناچار شوید سهمتان را به قیمت ۲۷۰ تومان بفروشید. هر چند باز هم شما از نظر مالی سود کرده‌اید اما حسرت این را خواهید خورد که چرا نتوانستید با قیمت ۳۰۰ تومان بفروشید و در نتیجه در اینجا هم شما ضرر کرده‌اید.

راه‌حلی که برای ممانعت از این زیان وجود دارد، تعیین کردن حد ضرر است. فکر کنید که در نقطه خوبی از سهم وارد شده‌اید و شروع به خرید کرده‌اید، شما باید برای ممانعت از ضرر و زیان حد ضرر خود را مشخص کنید. به این معنا که نقطه‌ای را برای خود علامت بگذارید که اگر قیمت آن سهم به آن نقطه تعیین شده‌ی شما رسید، شروع به فروش کنید تا ضرر بیشتری نکنید و اطمینان داشته باشید که در معاملات آینده جبران خواهید کرد اما اگر برای خود حد ضرر تعیین نکنید مطمئناً ضرر بسیار زیادی را متحمل می‌شوید. هنگام سود هم شما باید حد ضرر را به نقاط بالاتر ببرید تا از این راه سودتان را از بین نبرید. اگر قصد ورود به دنیای بورس را دارید و اطلاعات زیادی از آن ندارید، کتاب آموزش تضمینی بورس می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

خواندن کتاب آموزش تضمینی بورس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمامی کسانی که علاقمند به ورود در بازار‌های سرمایه و بورس هستند مناسب است

بخشی از کتاب آموزش تضمینی بورس

«در بازار بورس اوراق بهادار سهام شرکت‌ها و سایر اوراق بهادار مانند اوراق مشارکت، خریدوفروش می‌شوند و بیشتر سرمایه‌گذاران بازار بورس، در این بخش از بورس فعال هستند. در حقیقت هروقت حرف از بورس و بازار سهام می‌شود، منظور همین بورس اوراق بهادار است. ۸۳ سال از فعالیت شرکت بورس اوراق بهادار تهران می‌گذرد، یعنی از اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۴۵ که قانون تأسیس بورس اوراق بهادار به تصویب رسید و به‌نوعی، پیش‌کسوت انواع دیگر بورس در کشور محسوب می‌شود. درگذشته معاملات بورس بسیار محدود بود، در حد هفته‌ای یک روز، آن هم در ساعات محدود. با پیشرفت تکنولوژی و فراگیرشدن اینترنت، سازوکار معامله در بورس تغییر کرد و معامله‌های بورسی با استفاده از رایانه یا حتی یک تلفن همراه امکان‌پذیر شد. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید در بورس اوراق بهادار تهران، معامله سهام شرکت‌های پذیرفته شده در این سازمان را دنبال کنید که تمام این معامله‌ها از طریق کارگزاری و با داشتن کدهاي معاملاتی صورت می‌گیرد. البته براي دنبال‌کردن این معاملات ابتدا باید در سامانه سجام و کارگزاری‌های مورد تأیید سازمان بورس ثبت‌نام کرده تا کد بورسی دریافت کنید. شرکت‌های پذیرفته شده در بورس بر اساس شاخصه‌ای مختلفی رتبه‌بندی و خریدوفروش می‌شوند. در حال حاضر معامله‌های بازار بورس از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ روزهاي شنبه تا چهارشنبه هر هفته و با دامنه نوسان %۵ انجام می‌شوند و از ساعت ۸:۳۰ تا ۹ پیش گشایش بازار بوده و ثبت سفارش انجام می‌شود. البته بورس در روزهاي تعطیل رسمی، تعطیل است. توجه داشته باشید که براي معامله در بورس اوراق بهادار بی‌گدار به آب نزنید و حتماً به تحلیل و نمودارهاي تکنیکال نمادها توجه کنید. بازار بورس اوراق بهادار تهران خود به دو بازار اول و دوم تقسیم می‌شود، تفاوت این دو بازار در قوانین آنها است. طور یکه یک شرکت براي ثبت در تابلوي بازار اول باید قوانین سخت‌گیرانه‌تری را نسبت به بازار دوم پشت سر بگذارد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان