دانلود و خرید کتاب تئوری حسابداری محسن تنانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تئوری حسابداری اثر محسن تنانی

کتاب تئوری حسابداری

نویسنده:محسن تنانی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تئوری حسابداری

کتاب تئوری حسابداری نوشتهٔ محسن تنانی است. انتشارات دانشگاه خوارزمی این کتاب درسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تئوری حسابداری

کتاب درسی تئوری حسابداری دارای مطالبی جامع و مفید در زمینهٔ تئوری حسابداری است. تغییرات سریع شرایط اقتصادی و گسترش معاملات از یک‌سو و افزایش نیازهای اطلاعاتی استفاده‌کنندگان از اطلاعات حسابداری از دیگر سو، باعث شده است نحوۀ اندازه‌گیری و پردازش اطلاعات و نیز زیربنای تئوریک حسابداری به طور چشمگیری‌ تغییر کند. در این کتاب، سعی شده مفاهیم و مبانی نظری حسابداری به زبانی ساده بیان شود و برای اولین بار مطالب تئوریک به شیوه‌ای منسجم در کتاب‌ها فارسی ارائه شده است.

درباره انتشارات دانشگاه خوارزمی

ادارهٔ انتشارات دانشگاه خوارزمی، زيرمجموعهٔ معاونت پژوهش و فناوری است و بر دو بخش کتاب‌ها و نشریات نظارت دارد. این اداره با هدف گسترش و تسهيل چاپ آثار ارزشمند اساتيد و پژوهشگران، در زمينه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پايه و هنر و معماری تأسيس شده است و بر فعالیت نشریات علمی دانشگاه که به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی در زمينه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پايه و علوم زیستی منتشر شده، نظارت دارد.

خواندن کتاب تئوری حسابداری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب درسی را به دانشجویان رشتهٔ حسابداری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تئوری حسابداری

«اطلاع و آگاهی دانشجویان رشته حسابداری از تاریخچه و دلایل پیدایش و توسعه این رشته مهم در جامعه، باعث درک و فهم بهتر رویه‌های کنونی و آینده حسابداری و ساختار نهادینه این رشته می‌شود. آگاهی و ذهنیت از پیشینه هر علمی، طرز تفکر، اندیشیدن، نوآوری و خلاقیت را در افراد افزایش می‌دهد که این فرآیند در رشته حسابداری به عنوان رشته پیشرو در پیشرفت جامعه از اهمیت ویژهای برخوردار می‌باشد. در فرآیند آموزش حسابداری، بررسی تاریخچه حسابداری از اهمیت زیادی برخوردار است. دانستن تاریخچه باعث می‌شود تا بتوان زمان حال را درک کرد و به شیوه بهتری آینده را پیش‌بینی نمود. در این کتاب به تاریخچه حسابداری از طریق مرتبط ساختن بخش‌های مختلفی از تاریخ حسابداری به شیوهای غیرتحلیلی پرداخته‌ایم».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان