دانلود و خرید کتاب فناوری توانمندکننده در اختلالات رشد عصبی از تشخیص تا توانبخشی تانو وادرا ترجمه رسول یاعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فناوری توانمندکننده در اختلالات رشد عصبی از تشخیص تا توانبخشی اثر تانو وادرا

کتاب فناوری توانمندکننده در اختلالات رشد عصبی از تشخیص تا توانبخشی

معرفی کتاب فناوری توانمندکننده در اختلالات رشد عصبی از تشخیص تا توانبخشی

کتاب فناوری توانمندکننده در اختلالات رشد عصبی از تشخیص تا توانبخشی نوشتهٔ تانو وادرا و دیپتی کاکار و ترجمهٔ رسول یاعلی و مریم قربانی است. انتشارات دانشگاه خوارزمی این کتاب درسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب فناوری توانمندکننده در اختلالات رشد عصبی از تشخیص تا توانبخشی

کتاب درسی فناوری توانمندکننده در اختلالات رشد عصبی از تشخیص تا توانبخشی به چگونگی فناوری خلاقانه و طراحی و فرمول‌بندی ابزارهای تشخیصی، درمانی تطبیقی حمایتی برای کاهش پیشرفت NDDS و ایجاد تغییرات انقلابی در قابلیت‌های افرادی که تحت تا‌ٰثیر قرار گرفته‌اند می‌پردازد. هدف نگارش این کتاب عبارت است از

  • کشف نوآوری‌ها و اختراعات در فناوری که هدف آن تسریع هوشمندانه تغییر سریع است در آنچه در زمینه NDDS قابل دستیابی است؛
  • انعکاس اینکه چگونه هر روش مبتنی بر فناوری به تنهایی یا در ترکیب با سایر ابزارها فناوری، پتانسیل کاهش اثرات NDDS را دارد؛

درباره انتشارات دانشگاه خوارزمی

ادارهٔ انتشارات دانشگاه خوارزمی، زيرمجموعهٔ معاونت پژوهش و فناوری است و بر دو بخش کتاب‌ها و نشریات نظارت دارد. این اداره با هدف گسترش و تسهيل چاپ آثار ارزشمند اساتيد و پژوهشگران، در زمينه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پايه و هنر و معماری تأسيس شده است و بر فعالیت نشریات علمی دانشگاه که به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی در زمينه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پايه و علوم زیستی منتشر شده، نظارت دارد.

خواندن کتاب فناوری توانمندکننده در اختلالات رشد عصبی از تشخیص تا توانبخشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب درسی را به دانشجویان رشتهٔ پزشکی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فناوری توانمندکننده در اختلالات رشد عصبی از تشخیص تا توانبخشی

«آنچه تاکنون غربالگری، شناسایی، تشخیص یا برچسب‌گذاری بر روي فنوتیپ رفتاری قابل مشاهده و اندازه‌گیری ظاهری بر اساس پارامترهای مولی بود، اکنون در سطح ژنوتیپ و مولکولی مورد تحقیق قرار گرفته است. به جای آزمون‌های پرسش‌نام‌های، در حال حاضر معاینه عصبی، مشاهده الگوهای رفتاری تصادفی، استفاده از ابزارهای مبتنی بر فناوری مانند سونوگرافی‌های جمجمه‌ای، تصویربرداری تشدید مغناطیسی مغزی، آزمایش‌های فیزیولوژیکی‌ عصبی و آزمایش‌های ژنتیکی، روال شده‌اند. این موارد تنها برای تشخیص نیست بلکه حتی طرح‌های درمان و اصلاح در سطح ژندرمانی یا اصلاح ژنی، مکانیسم‌های عصبی، فیزیولوژيروانی، سیگنال‌های زیستی، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، یادگیری ماشینی، ابزارهای پوشیدنی، اپلیکیشن‌های همراه، تبلت‌ها، ربات‌ها، تست‌های رایانه‌ای، فیلم‌ها، بازی‌ها، تلویزیون‌ها، ديويدی‌ها، پی‌ديای‌ها و غیره بررسی می‌شوند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۱۵ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۱۵ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان