دانلود و خرید کتاب علوم تجربی پایه هشتم (دوره اول متوسطه) مرتضی شکری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب علوم تجربی پایه هشتم (دوره اول متوسطه) اثر مرتضی شکری

کتاب علوم تجربی پایه هشتم (دوره اول متوسطه)

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب علوم تجربی پایه هشتم (دوره اول متوسطه)

کتاب الکترونیکی علوم تجربی پایه هشتم (دوره اول متوسطه) نوشتۀ مرتضی شکری و وحیده قوی بازو گیگلو است و انتشارات نگار تابان آن را منتشر کرده است. کتاب علوم تجربی پایه هشتم (دوره اول متوسطه)، یک درس‌نامۀ کامل برای دانش‌آموزان پایۀ هشتم است و در پایان هر فصل سوالات مربوط به آن فصل را نیز آورده است.

درباره کتاب علوم تجربی پایه هشتم (دوره اول متوسطه)

تا چه حد بر مباحث علوم هشتم تسلط دارید؟ آیا می‌خواهید با مطالعهٔ یک کتاب اعتمادبه‌نفس خود را در این درس بالا ببرید و در تمامی آزمون‌ها به‌خوبی عمل کنید؟ با خواندن کتاب علوم تجربی پایه هشتم (دوره اول متوسطه)، کلیهٔ مباحث علوم مقطع هشتم متوسطه را می‌آموزید و با انجام آزمون‌های آن، می‌توانید میزان دانش خود را در این درس بسنجید.

خواندن کتاب علوم تجربی پایه هشتم (دوره اول متوسطه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه هشتم مناسب است.

بخشی از کتاب علوم تجربی پایه هشتم (دوره اول متوسطه)

«انواع مخلوط‌ها ازنظر حالت فیزیکی: ۱) مخلوط جامد: سالاد، آجیل، بتن، سکه ۲) مخلوط مایع: آب‌معدنی، دوغ، شربت معده، روغن‌زیتون، آبلیمو ۳) مخلوط گاز: هوا در کپسول هوایی که شناگران از آن استفاده می‌کنند، علاوه بر گاز اکسیژن، گازهای دیگری وجود دارد تا غواص بتواند بهتر شنا کند. به نظر شما درون این کپسول، چه نوع مخلوطی (از نظر حالت) و جود دارد؟ پاسخ: مخلوط گازی؛ زیرا حالت فیزیکی مخلوط گاز است.

انواع مخلوط‌ها ازنظر پراکندگی ذره‌ها: ۱) مخلوط همگن (محلول): مخلوطی است که اجزای آن به طور یکنواخت پراکنده‌شده باشند. مثال: نوشابه‌گازدار، چایی شیرین، هوای پاک، محلول آب‌نمک مخلوط ناهمگن: مخلوطی است که اجزای آن به‌صورت غیریکنواخت پراکنده‌شده باشند. مثال: آجیل، خورشت، خاک، آب‌روغن...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان