دانلود و خرید کتاب کودکان و هنر ارتباط عطیه آقاجانی دلاور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کودکان و هنر ارتباط

کتاب کودکان و هنر ارتباط نوشتهٔ عطیه آقاجانی دلاور و نرگس خاتون صمدی و شهربانو کریمی امام وردیخان است. نشر برگ و باد این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب هنر ارتباط با کودکان.

درباره کتاب کودکان و هنر ارتباط

کتاب کودکان و هنر ارتباط که هفت فصل دارد، در باب اصول اولیهٔ رشد کودکان، محیط یادگیری، اجتماعی به نام مدرسه، وابستگی، آداب اجتماعی، احترام و جایگاه و هنر ارتباط سخن گفته است. نویسنده‌ها در مقدمه گفته‌اند کودکان منحصربه‌فرد هستند و با هم تفاوت دارند. کودکان، استعدادها و مهارت‌ها و شخصیت خاص خود را دارند. برخی از آن‌ها با کمی تمرین در ریاضیات نمره‌های عالی می‌گیرند؛ درحالی‌که بقیه ممکن است به معلم خصوصی و تمرین اضافی نیاز داشته باشند. بعضی بچه‌ها می‌توانند قلم به دست بگیرند و از تصورات خود نقاشی‌های زیبا بکشند؛ درحالی‌که بقیه حتماً باید آموزش ببینند تا بتوانند نقاشی بکشند. کودکان را می‌شناسید؟ چقدر؟ این کتاب را بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب کودکان و هنر ارتباط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب هنر ارتباط با کودکان، پدرها و مادرها و معلم‌ها و مربی‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کودکان و هنر ارتباط

«فصل هفتم: هنر ارتباط

یکی از سخت‌ترین کارها، مراقبت از کودک به تنهایی است. به همین دلیل همکاری والدین بسیار مهم است تا آموزش و تربیت مناسبی ببیند. چگونه به طور مؤثری در والدگری مشارکت کنیم؟

پیش از به دنیا آمدن کودک باید زوجین در مورد مسیر رشد و تربیت او صحبت کنند و مباحثی از قبیل این که هر کدام از آنها چه نقشی در زندگی کودک داشته باشند و چه کارهایی انجام دهند باید مطرح شود.

همیشه کارها را با همکاری همسرتان انجام دهید. بگویید چه انتظاری از او دارید. در اینجا انتقاد و تذکر دادن کارآمد نخواهد بود چرا که هر کسی با آمدن نوزاد، تحت استرس و اضطراب قرار می‌گیرد.

والدین باید نسبت به یکدیگر صبر و تحمل داشته باشند و فراموش نکنند که هر دوی آنها برای پیش بردن زندگی به یکدیگر نیاز دارند. یاد بگیرید ببخشید و فراموش کنید تا انرژی منفی را از کودک خود دور سازید.

کودکان نباید شاهد بحث و درگیری بین والدین باشند چرا که می‌تواند روی روان کودک تأثیر منفی بگذارد و ترس و اضطراب و دیگر مشکلات روانشناختی ایجاد کند. باید در حضور کودک، الگوی تنظیم هیجانات باشید. اگر هیجانات منفی و ترس زیادی دارید که باید تخلیه شود، این کار را در جایی انجام دهید که کودک شاهد آن نباشد.

در نهایت باید بدانیم که مراقبت از کودک کار چندان آسانی نیست. با ایجاد رابطهٔ صمیمانه و عاشقانه با همسرتان مطمئناً می‌توانید والدین خوبی نیز باشید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان