دانلود و خرید کتاب آموزش مهارت های زندگی؛ کتاب مدرس (۳) گیلبرت جی. بوتوین ترجمه آرش فرهادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش مهارت های زندگی؛ کتاب مدرس (۳) اثر گیلبرت جی. بوتوین

کتاب آموزش مهارت های زندگی؛ کتاب مدرس (۳)

معرفی کتاب آموزش مهارت های زندگی؛ کتاب مدرس (۳)

کتاب آموزش مهارت‌های زندگی؛ کتاب مدرس (۳) نوشتۀ گیلبرت جی. بوتوین با ترجمۀ آرش فرهادی در نشر نگره به چاپ رسیده است. این کتاب جلد سوم از مجموعۀ آموزش مهارت‌های زندگی بخش مربوط به معلمان است.

درباره کتاب آموزش مهارت های زندگی؛ کتاب مدرس (۳)

ما در جهانی پیچیده و چالش‌برانگیز زندگی می‌کنیم. برای موفقیت در این دنیا و رویارویی صحیح با مسائل بسیاری که با آن‌ها مواجه می‌شویم، نیازمند مجموعه‌ای از مهارت‌ها هستیم. ما به این مهارت‌ها، مهارت‌‌های زندگی می‌گوییم. شگفت‌انگیز است که این مهارت‌ها معمولاً در مدرسه به ما آموزش داده نمی‌شوند، در خانه هم به ما آموزش داده نمی‌شوند، حتی در دانشگاه یا محل کار هم کسی این مهارت‌ها را به ما آموزش نمی‌دهد. در واقع این مهارت‌ها را اصلاً هیچ‌جا آموزش نمی‌دهند. در عوض از ما انتظار می‌رود که خودمان مهارت‌‌های مورد نیاز برای زندگی شاد، سالم و موفق را شخصاً بیاموزیم. در نتیجه بسیاری از مردم یا تا آخر عمر این مهارت‌ها را نمی‌آموزند یا فقط بخش‌هایی از آن را به شیوۀ آزمون و خطا یاد می‌گیرند. برنامۀ آموزش مهارت‌‌های زندگی را دکتر گیلبرت بوتوین ایجاد کرده است تا دانش‌آموزان در یک ساختار منظم این مهارت‌ها را بیاموزند. دکتر بوتوین یک روان‌شناس است که دریافته دانش‌آموزانی که این برنامه را پشت سر می‌گذارند، نه تنها برای مقابله با چالش‌‌های زندگی آماده‌تر هستند، بلکه احتمال گرایش آن‌ها به سیگار (قلیان)، الکل و دیگر مواد هم کمتر است.

کتاب آموزش مهارت‌های زندگی؛ کتاب مدرس (۳)، بخش مربوط به معلمان از مجموعۀ مهارت‌های زندگی است. این کتاب راهنمایی برای معلمان به‌منظور برگزاری دوره است؛ از جمله سطح‌بندی آموزشی، ترتیب ارائۀ مطالب، موارد آموزشی، مقررات و... . موضوعات هر فصل به‌تفکیک و قدم‌به‌قدم مشخص شده‌اند. برای هر موضوع از کتاب زمانی در نظر گرفته شده است تا بر اساس آن، معلم مطالب را ارائه و آن را مدیریت کند. این برنامۀ آموزشی برای استفادۀ دانش‌آموزان مقطع اول و دوم متوسطه طراحی شده است. ترتیب ارائۀ مطالب شامل ۱۲ درس اصلی است که باید به ترتیب آموزش داده شوند. هر درس شامل اهداف قابل‌ اندازه‌گیری برای دانش‌آموزان، محتوای آموزشی و فعالیت‌های کلاسی است.

جلد سوم از مجموعۀ آموزش مهارت‌های زندگی ادامۀ موضوعات ۲ جلد قبلی به‌همراه شگردهایی برای غلبه بر اضطراب و قرار گرفتن در موقعیت‌های اجتماعی مختلف است. لازم به ذکر است که مجموعۀ آموزش مهارت‌های زندگی شامل ۲ کتاب می‌شود: کتاب مدرس که راهنمایی مفصل با توضیحات قدم‌به‌قدم برای برگزاری دوره است و کتاب دانش‌آموز که راهنمایی آموزنده و حاوی اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل دوره است. این برنامه انعطاف‌پذیری زیادی دارد و اثرات اثبات‌شده‌ای بر گروه‌های مختلف سنی داشته است.

خواندن کتاب آموزش مهارت های زندگی؛ کتاب مدرس (۳) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران نظریه‌های آموزش و پرورش، روانشناسی کودک و نوجوان و همۀ معلمان و متولیان آموزش و پرورش پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گیلبرت جی. بوتوین

دکتر گیلبرت بوتوین متخصص آمریکایی برجسته در زمینۀ رشد نوجوانان و پیشگیری از مصرف مواد است. او که دکترای خود را از دانشگاه کلمبیا اخذ کرده، به‌عنوان مدیر تحقیقات رفتاری سلامت کودکان در بنیاد سلامت آمریکا مشغول به کار بوده است. بوتوین استاد تمام روانشناسی سلامت عمومی و استاد تمام روانپزشکی است و تاکنون بیش از ۲۵۰ مقاله و کتاب در زمینۀ پیشگیری از مواد منتشر کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان