دانلود و خرید کتاب چتری برای گربه کوچولو لعیا اعتمادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چتری برای گربه کوچولو اثر لعیا اعتمادی

کتاب چتری برای گربه کوچولو

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چتری برای گربه کوچولو

کتاب چتری برای گربه کوچولو نوشتۀ لعیا اعتمادی در انتشارات زائر آستانه مقدسه به چاپ رسیده است. این کتاب داستانی و مصور مناسب برای کودکان گروه سنی ۷ تا ۹ سال است.

درباره کتاب چتری برای گربه کوچولو

کتاب چتری برای گربه کوچولو داستان‌هایی کودکانه دارد. موضوع این داستان‌ها زیبایی‌های یاد خدا است. کتاب می‌گوید خدای مهربان، بهترین دوست و بهترین یار ما است و همیشه و همه‌جا در کنار ماست. وقتی به یادش باشیم، زندگی‌مان زیباتر و رفتارهایمان قشنگ‌تر است. بر همین مبنا است که کتاب با جملۀ زیبای سلام به خدای مهربانم شروع می‌شود. هدف کتاب این است تا در این مجموعه داستان، زیبایی‌های یاد خدا را به کودکان نشان دهد. چنان‌که در داستان چتری برای گربه کوچولو، کودکی از زیر باران ماندن و خیس شدن گربه ناراحت است؛ اما وقتی از مادرش می‌شنود که موهای روی بدن گربه مثل یک لباس گرم از او محافظت می‌کنند خوشحال می‌شود و خدا را به‌‌خاطر مهربانی‌اش شکر می‌کند.

کتاب چتری برای گربه کوچولو مصور است و صفحه‌های کتاب کامل رنگی و نقاشی‌شده هستند. این نقاشی‌های رنگارنگ و بامزه برای کودکان جذاب هستند و می‌توانند او را به ادامۀ خواندن کتاب ترغیب کنند.

خواندن کتاب چتری برای گربه کوچولو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چتری برای گربه کوچولو

«چند روزی به عید نمانده است. امسال اولین عیدی است که بابابزرگ پیش ما نیست. بابابزرگ یک روز گرم تابستان پیش خدا رفت. هر سال چند روز مانده به عید، من و مامان می‌رفتیم خانه‌ی بابابزرگ تا در خانه‌تکانی عید به او و مامان‌بزرگ کمک کنیم. امسال توی خانه‌تکانی، به‌جای بابابزرگ، من که به قول مادربزرگ مرد خانه بودم، وسایل اضافه‌ی خانه را به نان خشکی دام. امسال به‌جای بابابزرگ، من که مرد خانه بودم، چهارپایه را گرفتم تا مامان از آن بالا برود و پرده‌ها را برای شستن دربیاورد. توی پاک کردن در و دیوار و شیشه‌ها، خرید میوه، شیرینی و آجیل و انداختن سفره‌ی هفت‌سین هم کمک کردم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان