دانلود و خرید کتاب کتاب کوچک آبی آرزوها کانی مندز ترجمه گیتی داودی (گراینر)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب کوچک آبی آرزوها اثر کانی مندز

کتاب کتاب کوچک آبی آرزوها

معرفی کتاب کتاب کوچک آبی آرزوها

کتاب کوچک آبی آرزوها نوشتهٔ کانی مندز و ترجمهٔ گیتی داودی (گراینر) است. انتشارات نوآوران سینا این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در حوزهٔ متافیزیک و ذهن‌سازی.

درباره کتاب کتاب کوچک آبی آرزوها

کتاب کوچک آبی آرزوها (The little blue book) که شش فصل دارد، مجموعه‌ای از قوانین متافیزیک و ذهن‌سازی را در بر گرفته است. این کتاب را برای همهٔ کسانی سودمند دانسته‌اند که نیازمند شناخت حقیقت خدا هستند و دانش لازم برای درک متن‌های روانشناسی و متافیزیکی را ندارند. این قوانین و اصول، مسیرهای مختلف ایمانی و مذهبی را همانند جواهراتی ارزشمند به طور معنوی تزیین کرده‌اند. اگرچه نویسنده به تاریخچه و پیامبری مسیحیت اشاره دارد، این ترجمه توجه می‌کند که اصول مطرح‌شده در کتاب، تنها متعلق به یک دین خاص نیست؛ بلکه حاوی مبانی‌ای است که هر انسان با دیدگاه و اعتقادات خودش می‌تواند از آن بهره‌برداری کند. اصول متافیزیکی در تمام دین‌ها و مذاهب وجود دارد و هر کسی باتوجه‌به اعتقاداتش می‌تواند آن‌ها را به زبان دینی خودش تفسیر کند.

خواندن کتاب کتاب کوچک آبی آرزوها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ متافیزیک و ذهن‌سازی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتاب کوچک آبی آرزوها

«ما اینجا فقط دو فرمان از ده فرمان را می‌نویسیم. فرمان‌های پنجم و ششم را که به آنها «قوانین الهی» می‌گویند. زمانی که شما آمادگی یادگیری آنها را داشته باشید، آن را مطالعه خواهید کرد. نام یکی از قوانین، «قانون مطابقت» است. این قانون هیچ ارتباطی با نامه‌ها یا ارتباطات پستی یا هیچ‌چیز دیگری ندارد. معنی آن چیزی است که مطابق با یک چیز دیگر است، به عبارت دیگر، مطابق با همان چیزی که با آن برابر است.

این قانون می‌گوید: "همهٔ شرایط و همهٔ حالت‌های آگاهی، در همهٔ سطوح و در همهٔ عالم‌ها و همه‌جا تکرار می‌شوند." به عنوان مثال، ما همیشه می‌خواهیم بدانیم چه چیزهایی فراتر از آسمان وجود دارد، چطور و چگونه است؟ فراتر همیشه به عالمی بالای زمین یا عالمی زیرزمین اشاره دارد. شعار این قانون این است: "همان‌گونه که در آسمان است روی زمین هم همان‌گونه است. همان‌جور که در زمین است، در آسمان هم همان‌جور است. آنچه در بالا هست، مانند آنچه در پایین هست، می‌باشد و آنچه در پایین است در بالا هم هست."

همانطور که در زمین ما دولت‌ها، مدارس، معلمان، مشکلات و راه‌حل آن‌ها را داریم، دست‌ها، پاها، گوش‌ها، چشم‌ها و صداها، زمان، فضا، گل‌ها و میوه‌ها وجود دارند و... در هر عالمی و در همهٔ عالم‌ها چیزهایی وجود دارند که همهٔ آن‌ها مطابق با هم هستند. حتی اگر آن عالم‌های دیگر برای چشمان زمینی ما نامرئی باشند. تنها تفاوت این است که شما به هر عالمی صعود کنید، همان شرایط کم تراکم و جادارتر می‌شوند. به عبارت دیگر پاک‌تر، زیباتر و جالب‌تر می‌شوند؛ اما پیچیده‌تر؛ زیرا در هر عالم بالاتر، یک سطح بیشتر از سطح قبلی وجود دارد. این به این معنی نیست که برای ما سخت است که پس از ترک عالم قدیمی در یک دنیای جدید زندگی کنیم، خیر. به همین دلیل است که وقتی یک کودک بعد از اینکه راه رفتن را یاد می‌گیرد، برایش پیاده‌روی خیلی آسان می‌شود، بعد از اینکه می‌فهمد که وقتی راه برود، هیچ اتفاق بدی برایش رخ نخواهد داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۳۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان