دانلود و خرید کتاب خود رهبری و مدیر یک دقیقه ای کن بلانچارد ترجمه حسین معارف‌وند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خود رهبری و مدیر یک دقیقه ای اثر کن بلانچارد

کتاب خود رهبری و مدیر یک دقیقه ای

معرفی کتاب خود رهبری و مدیر یک دقیقه ای

کتاب الکترونیکی «خودرهبری و مدیر یک دقیقه ای» نوشتهٔ کن بلانچارد و سوزان فاولر و لورنس هاوکینز با ترجمهٔ حسین معارف‌وند در انتشارات طلایه چاپ شده است. افزایش بازدهی و اثربخشی از طریق رهبری و کنترل خود در موقعیت‌های گوناگون هدف کتاب خودرهبری و مدیر یک دقیقه ای است. این اثر به شما کمک می‌کند جادوی زندگی را بدون توجیه و بهانه کشف کنید.

درباره کتاب خود رهبری و مدیر یک دقیقه ای

کتاب خودرهبری و مدیر یک دقیقه ای به بررسی مفهوم خودرهبری و اهمیت آن در مدیریت و افزایش بهره‌وری می‌پردازد. نویسندگان با استفاده از داستان‌های تأثرگذار و روش‌های عملی، نشان می‌دهد که چگونه افراد می‌توانند با استفاده از مهارت‌های خودرهبری، به خود انگیزه بدهند و بهره‌وری خود را افزایش دهند. این کتاب به بررسی مهارت‌های خودرهبری و تاثیر آن بر افزایش بهره‌وری و مدیریت مؤثر می‌پردازد و به خوانندگان می‌آموزد چگونه مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته باشند و بهانه‌هایی که منجر به عدم موفقیت می‌شوند را از خود بگیرند. کن بلانچارد و سوزان فاولر و لورنس هاوکینز با استفاده از مدل معروف مدیر یک‌دقیقه‌ای تکنیک‌های عملی و قابل اجرا را برای تقویت خودرهبری ارائه می‌دهد. این کتاب شامل راهکارهایی است که به افراد کمک می‌کند تا در مواجهه با موقعیت‌های مختلف، تصمیم‌های بهتری بگیرند و به اهداف خود نزدیک‌تر شوند. این کتاب به بررسی مهارت‌های خودرهبری و تاثیر آن بر افزایش بهره‌وری و مدیریت مؤثر می‌پردازد.

کتاب خود رهبری و مدیر یک دقیقه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مدیران، کارآفرینان، افراد حرفه‌ای و هر کسی که به دنبال بهبود مهارت‌های رهبری و افزایش بهره‌وری شخصی خود است، مناسب است. همچنین کتاب خودرهبری و مدیر یک‌دقیقه‌ای به افرادی که در جست‌وجوی روش‌های عملی برای خودرهبری و مدیریت زمان در زندگی شخصی خود هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب خود رهبری و مدیر یک دقیقه ای

«صبح روز بعد استیو به کافه کیلا رفت و اتومبیل خود را درست جلوی در پارک کرد. هنگامی که وارد کافه شد، زنگ ملایمی به صدا درآمد؛ علامت آهنگینی که به فروشندگان اعلام می‌کرد ممکن است کسی به کمک آنها نیاز داشته باشد. استیو در حالی که مشغول سفارش دادن قهوه بود صدای زمزمه را از آن سوی سالن شنید. این صدای کیلا بود که از استیو می‌خواست نزد او برود.

استیو فنجان قهوه را گرفت و به سمت کیلا رفت. هر چند استیو، کیلا را که در پشت قفسه کتابها قرار داشت، نمی‌دید، اما صدا را دنبال کرد و سرانجام او را در حال جستجوی کشوی یکی از میزهای محل کار کوچکش دید.

استیو از اینکه کیلا تا این اندازه ریز نقش بود تعجب کرد؛ او به یاد نمی‌آورد کیلا تا این اندازه کوچک اندام باشد. سرانجام هنگامی که کیلا شروع به صحبت کرد، استیو دلیل این موضوع را فهمید. صدای کیلا بَم، سنگین و آهنگین بود. تصور اینکه فردی با این جثه کوچک، چنین صدای پر طنینی داشته باشد مشکل بود.

کیلا بدون اینکه به بالا نگاه کند گفت: «خوب، تکالیفتان را چطور انجام دادید؟» و به جستجو در کشوی میز ادامه داد.

ـ «تحقیق را انجام دادم و فکر می‌کنم این تحقیق صحبتهای دیروز شما را مبنی بر اینکه افراد نمی‌توانند فکر یکدیگر را بخوانند تأیید کرد. من مطمئن نیستم که هدف این تحقیق چه بود، اما بعضی مطالب را به من آموخت.» »

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۸۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان