دانلود و خرید کتاب انسان و معجزه ی هدف ابراهیم علی عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انسان و معجزه ی هدف اثر ابراهیم علی عزیزی

کتاب انسان و معجزه ی هدف

انتشارات:انتشارات پلک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انسان و معجزه ی هدف

«انسان و معجزه هدف» اثر ابراهیم علی عزیزی (-۱۳۴۸) کتابی با موضوع موفقیت و هدفمندی در زندگی است. به کارگیری روش‌های این کتاب ، مانع از خیال پردازی کاذب می‌شود و برای شما چشم انداز منطقی و واقع گرایانه از تحقق اهداف در پیش روی شما است. ویژگی این کتاب این است که شما را با تمریناتی علمی و عملی برای پیشرفت در هر زمینه‌ای مانند مدیریت ، تجارت ، قهرمانی ورزشی، تحصیلی، مهارت زندگی و غیره آشنا و آماده می‌سازد، به طوری برای شما هیجان‌آورخواهد بود که تا کجا رشد می‌کنید. دراین کتاب می‌آموزید که همه چیز به خودتان بستگی دارد و این خودتان هستید که شانس و اقبال بلند را در زندگیتان خلق می‌کنید. در این کتاب می‌خوانید که کسی یا چیزی به طورتصادفی برای شما کاری نمی‌کند، بلکه این خودتان هستید که بر روی عالم پیرامون خود اثر می‌گذارید و باعث جذب امکانات و افراد برای تحقق اهدافتان می‌شوید.

نظرات کاربران

بردوئی
۱۳۹۹/۱۱/۰۲

کتاب انگیزشی روان و قابل فهمی بود از کلمات روان و ساده برای رسیدن به اهداف استفاده شده

کاربر 223864
۱۳۹۶/۰۵/۱۹

فصل دو کتاب فونتش ایراد داره لطفاً بررسی بفرمایین.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۸)
سعی کن عظمت در نگاه تو باشد نه درآنچه به آن می نگری".
سعید نعمتی
یک گفته وجود دارد که می گوید: انسان در بازی گاهی می برد و گاهی چیزی یاد می گیرد. معنی زندگی بی مشکل زیستن نیست، بلکه درست اندیشیدن است. می گویند اگر می خواهید انسان های بدون مشکل را ببنید سری به قبرستان ها بزنید، درآنجا انسان بدون مشکل زیاد به چشم می خورد.
سعید نعمتی
کسی که به قوهٔ تخیل خود آموخته باشد که تنها نیکی را تصور کند و ببیند، خواهد توانست به همهٔ آرزو هایش خواه سلامت و خواه ثروت و خواه محبت و خواه دوستی و خواه بیان کامل نفس و یا هر آرمان بزرگ دیگر برسد"
بردوئی
روش گالیله ای برای رسیدن به اهداف بزرگ نیاز است که آنها را به اهداف کوچک تر تقسیم کرد. گالیله دانشمند معروف، برای حل مسائل ازروش جالبی استفاده می کرد. وی برای حل یک مسأله، ابتدا آن را به چند بخش تقسیم می کرد و سپس هر بخش را جداگانه حل می نمود و سپس به کل مسأله می پرداخت.
سعید نعمتی
یک فرمانده جنگی تصمیم داشت که به دشمن خود یک حمله بزرگ کند، یکی از زیر دستانش با لحنی معترض به او می گوید، می ترسم که در این حمله شکست بخوریم و موفقیتی اتفاق نیفتد. آن فرمانده به او می گوید که " هرگز با ترس هایت مشورت نکن ".
سعید نعمتی
برایان تریسی می گوید: " سرانجام روزی کاغذ و قلم برداشتم و هدفی جسارت آمیز برای خودم مکتوب کردم. خواستم ماهانه ۱۰۰۰ دلار درآمد داشته باشم. دقیقاً سی روز پس از نوشتن هدفم، صاحب جدید شرکت مرا صدا زد و پیشنهاد کرد که در ازای دریافت ماهی ۱۰۰۰ دلار گروه فروش را به دست بگیرم. (هدف -– ص ۷).
سعید نعمتی
آنتونی رابینز می گوید: " در پایان راه زندگی تمام چیزهایی که در طول عمرتان به دست آورده اید، هیچ کدام موجب رضایت و خوشحالی شما نخواهد شد، بلکه آنچه برایتان اهمیت ویژه دارد، این است که در مقام یک انسان چه کرده اید
بردوئی
اگر کارها در بیرون زندگی شما به خوبی نمی گذرد به خاطر آن است که کارهای درونی شما خوب نمی گذرد. به همین سادگی!
مهدی
یک شکارچی حرفه ای با یک شلیک خطا، فوراً ناامید و دلسرد نمی شود بلکه او به دنبال یک موقعیت و فرصت بهتر به کمین شکار خود می نشیند، زیرا او خوب می داند که قبول شکست، شکم او را سیر نمی کند.
سعید نعمتی
هروقت برای ساختن دنیایی جدید، دلایلی می سازید که به آنها باور و ایمان دارید، به قدرتی فوق العاده و شگفت انگیز دست می یابید که هیچ نیرویی یارای مقابله در برابر تصمیمات شما را ندارد و حتی اگر جان خود فدای این تصمیم کنید.
محمد

حجم

۲۰۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۲۰۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان