دانلود و خرید کتاب چرا رابطه ما سرد شده است؟ امیرسجاد فتوره چی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا رابطه ما سرد شده است؟ اثر امیرسجاد فتوره چی

کتاب چرا رابطه ما سرد شده است؟

انتشارات:نشر برگ و باد
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چرا رابطه ما سرد شده است؟

کتاب چرا رابطه ما سرد شده است؟ نوشتهٔ امیرسجاد فتوره چی است. نشر برگ و باد این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب چالش‌های زناشویی در دو سال اول زندگی.

درباره کتاب چرا رابطه ما سرد شده است؟

کتاب چرا رابطه ما سرد شده است؟ هفت فصل دارد. این کتاب در باب سبک‌های زندگی زناشویی، مشکلات زندگی زناشویی، آسیب‌های دو سال اول زندگی، مقابله با آسیب‌ها، شناخت متقابل زوجین در سال‌های اولیه، اولویت داشتن همسر یا والدین در دو سال اول زندگی زناشویی و ارتقای صمیمت عاطفی و جنسی سخن گفته و در پایان نتیجه‌گیری کرده است. 

خواندن کتاب چرا رابطه ما سرد شده است؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب چالش‌های زناشویی در دو سال اول زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چرا رابطه ما سرد شده است؟

«آشنایی و معرفت زن و مرد از یکدیگر منحصر به قبل از ازدواج نبوده و دامنه این شناخت، چنان وسیع و گسترده می‌باشد که به بعد از ازدواج نیز خواهد رسید. فرآیند شناخت متقابل زوجین، چشمانی باز، عقل سلیم و انتخاب دینی، منطقی و مستدل را برای داشتن زندگی آرام می‌طلبد. شناخت متقابل زوجین از یکدیگر رابطه‌ای دو سویه و منطقی است که آرامش روحی و جسمی را به دنبال خواهد داشت. شناخت یک جریان و پدیده‌ای است که به صورت نسبی و مستمر تداوم می‌یابد و به مرور زمان و با تلاش زوجین به درجهٔ کامل‌تری می‌رسد که بخش محدودی از آن در قبل از ازدواج و بخش اعظم آن در زندگی زناشویی حاصل می‌شود.

شناخت همسر به معنای تکمیل و تکامل جنبه‌های وجودی طرفین است که موجب سازگاری و هماهنگی همسران می‌گردد. یکی از راه‌های شناخت همسر، شناخت قبل از ازدواج می‌باشد که صحیح بودن عملکرد این شناخت نقش مؤثر و مفید بخش را در بعد از ازدواج مهیّا می‌سازد. هم‌چنین در بعد از ازدواج، شناخت حقوق، وظایف، تفاوت‌ها و تأثیر و تأثری که زوجین از هم می‌پذیرند و برآوردن نیازها و احساسات‌شان توسط یکدیگر در ایجاد آرامش، عشق و محبت در زندگی آن‌ها تأثیر بسزایی دارد و زندگی آن‌ها از پایداری برخوردار می‌شود.

بالا رفتن آمار طلاق در کشور به دلیل نبود شناخت صحیح و کافی زوجین است؛ باید قبل از علاقه‌مند شدن به کسی طرف مقابل را شناخت زیرا انتخاب‌های غلط و بدون علم و تدبیر، طلاق زوج‌ها در سال‌های اول ازدواج را به همراه دارد. زن و شوهر برای رسیدن به آرامش باید نیازهای یکدیگر را بدانند و برای برطرف کردن آن تلاش کنند. زیرا در رابطه زناشویی، اگر نیازها، حقوق، وظایف و تفاوت‌ها شناخته و برآورده شود، آرامش به وجود می‌آید. هدف غایی، ایجاد آرامش در کانون خانواده است. بنابراین در این رساله، مباحثی چون شناخت معیارهای همسرگزینی، شناخت حقوق و وظایف، شناخت تفاوت‌ها و نیازهای متقابل و آگاهی از موانع شناخت در مرحله همسرگزینی و زندگی زناشویی، بررسی می‌گردد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۱۱۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان