دانلود و خرید کتاب قسمتی از تاریخ فوتبال خوزستان (جلد سوم)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قسمتی از تاریخ فوتبال خوزستان (جلد سوم) اثر صفر راکی

کتاب قسمتی از تاریخ فوتبال خوزستان (جلد سوم)

معرفی کتاب قسمتی از تاریخ فوتبال خوزستان (جلد سوم)

کتاب قسمتی از تاریخ فوتبال خوزستان (جلد سوم) به قلم صفر راکی را انتشارات کنکاش منتشر کرده است. این کتاب به معرفی بازیکنان فوتبال استان خوزستان می‌پردازد.

درباره کتاب قسمتی از تاریخ فوتبال خوزستان (جلد سوم)

فوتبال یکی از پرطرفدارترین و مهیج‌ترین ورزش‌های جهان است که در ایران نیز هواداران و دنبال‌کنندگان خاص و ویژهٔ خود را دارد. در بعضی از شهرهای ایران، فوتبال با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و همین امر سبب شده تا این ورزش، تاریخچه‌ای قابل‌توجه در این مناطق داشته باشد. صفر راکی که خود از فعالان ورزشی استان خوزستان است، در جلد سوم این مجموعه کوشیده تا اطلاعاتی از فوتبالیست‌های این استان را در قالب مصاحبه، مجموعه خاطرات و عکس جمع‌آوری کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

خواندن کتاب قسمتی از تاریخ فوتبال خوزستان (جلد سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوستداران فوتبال و نیز محققان حوزه‌های تاریخ ورزش و تاریخ محلی شهرهای ایران از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب قسمتی از تاریخ فوتبال خوزستان (جلد سوم)

«سوابق ورزشی تعدادی از پيشكسوتان و داوران فوتبال مسجد سليمان

آقا جمشيد نصير عباس

دوستان آقا جمشيد نصير عباس، به درخواست بنده وآقا بيژن شهنی، سوابق ورزشی خود را برايمان ارسال نمودند که به شرح زير تقديم می‌شود:

به‌نام‌خدا جمشيد نصير عباس هستم متولد دوم اسفند سال ١٣١٥ در شهرستان مسجد سليمان، بازنشستهٔ وزارت نفت. دارای ٣ فرزند دو دختر و يك پسر بنام شاهين. آخرين سمت من در ادارهٔ مهندسی نفت وگاز اهواز مهندس ارشد اجرائی در پروژه‌های نفت و گاز بوده ودر سال ١٣٧٦ بازنشسته شدم اما به علت نياز تخصصی در سال ١٣٧٨ در استان فارس بعد از فيروزآباد شيراز آغارودان به مدت ٤سال و در سال ١٣٨١ هم در مهندسی توسعهٔ نفت در پروژه طرح تزريق گاز آغاجاری تا اواخر سال ١٣٨٥ به عنوان کارشناس خطوط لوله و تاسيسات نفتی مشغول به كار بودم. فوتبال من از دوره ابتدائی مدرسه و دبيرستان آغاز شد که دوران شكوفائی‌ام در فوتبال بود. همچنين فوتبال را در زمين‌های خاکی مسجد سليمان آغاز کردم و مربيان اصلی من جناب دکتر عباس اکرامی، جناب شهری، جناب محمدرضا زعفرانی و جناب علی دانائی‌فرد بودند. درآن زمان، در مسجد سليمان با توجه به حضور کارکنان خارجی رشتهٔ فوتبال بيشتر از شهرستان‌های ديگر رواج داشت و در کودکی با ديدن بازی‌های آ‌ن‌ها بين تيم‌های محلی و باشگاهی شرکت نفت بيشتر به اين ورزش علاقه‌مند شدم.

(چگونه تيم فوتبال شاهين مسجد سليمان به وجود آمد؟) من در کلاس سوم دبيرستان محمدرضا شاه (دکتر کرم‌زادهٔ فعلی) درس می‌خواندم. رئيس دبيرستان آقای سعادت و ناظم آقای حسين سلطانی بودند. بنا به پيشنهاد مرحوم زعفرانی اسم تيم دبيرستان را شاهين گذاشتيم در اين مورد تماسی با دکتر اکرامی مؤسس شاهين در ايران گرفته شد و مورد استقبال ايشان قرار گرفت و در سال‌های بعد با همين تيم با نام شاهين در مسابقات باشگاه های مسجدسليمان شرکت کرديم.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

حجم

۵۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

قیمت:
۱۶۵,۰۰۰
تومان