دانلود و خرید کتاب رژه ۱۰۰ تایی ها ماسایوکی سب ترجمه فاطمه گوهریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رژه ۱۰۰ تایی ها اثر ماسایوکی سب

کتاب رژه ۱۰۰ تایی ها

معرفی کتاب رژه ۱۰۰ تایی ها

کتاب «رژه ۱۰۰ تایی ها» نوشتۀ ماسایوکی سب و ترجمۀ فاطمه گوهریان و حمید پیرهادی است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است. این کتاب با بازی و سرگرمی اعداد را به کودکان آموزش می دهد.

درباره کتاب رژه ۱۰۰ تایی ها

کتاب رژۀ ۱۰۰تایی‌ها کتابی خلاقانه، شادی‌آفرین و بامزه برای آموزش اعداد به‌ویژه عدد ۱۰۰ به کودکان است و این کار در قالب بازی و سرگرمی انجام می‌گیرد. کودکان از طریق این کتاب شمارش اعداد را تمرین می‌کنند. کتاب رژۀ ۱۰۰تایی‌ها، کتابی لذت‌بخش و شیرین است که تصاویر در آن نقش کلیدی دارند. یکی از ویژگی‌های این کتاب تصاویر زیاد، رنگی و صفحات شلوغ است و هر بار تعدادی از موجودات را در هر صفحه به نمایش می‌گذارد. گاهی از کودکان خواسته می‌شود تصاویری را پیدا کنند که حس جستجوگری را در آن‌ها تقویت می‌کند و فرصتی فراهم می‌شود که دقتشان را بالا ببرند و خوب به تصاویر و جزئیات آن توجه کنند. در پایان کتاب هم چند فعالیت برای کودک طرح شده تا با انجام آن هم سرگرم شوند و هم آنچه را آموخته‌اند تمرین کنند.

 والدین یا مربیان بعد از خواندن کتاب رژه ۱۰۰ تایی‌ها می‌توانند کودکان را با فعالیت‌های مختلف مرتبط با این عدد سرگرم کنند. برای مثال می‌توانند از آن‌ها بخواهند که ۱۰۰ بطری پلاستیکی را برای بازیافت جمع کنند. این فعالیت‌های باعث می‌شود که آن‌ها بیشتر دقت کنند و درک بهتری نسبت به این عدد به دست بیاورند.

خواندن کتاب رژه ۱۰۰ تایی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان بالای ۴ سال، مربیان، والدین و کسانی که می‌خواهند با بازی و سرگرمی تعداد را به کودکان آموزش دهند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب رژه ۱۰۰ تایی ها

«۱۰۰ تا خرس رژه می‌روند. من سردستۀ گروه خرس ها هستم. خرسی که کلاه خرگوشی سرش کرده کجاست؟ این‌ها کجا می‌روند؟ کی پاپیون زده؟ طبل کجاست؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۶,۸۰۰
تومان