دانلود و خرید کتاب من کجا هستم؟ مویرا باترفیلد ترجمه امیرحسین بنکدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب من کجا هستم؟

کتاب من کجا هستم؟ نوشتۀ مویرا باترفیلد با ترجمۀ امیرحسین بنکدار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. حدس بزنید محل زندگی عقرب در حالی که در یک مکان خشک و صخره‌ای همراه با دیگر موجودات وحشی در زیر آفتاب سوزان زندگی می‌کنند، کجاست؟ این کتاب مصور در دسته‌بندی کتاب‌های کودک قرار دارد، یکی از مجلدهای مجموعۀ من کجا هستم؟ است و برای گروه سنی بالای ۷ سال مناسب است. موضوع کتاب، جانورشناسی و اقلیم‌شناسی است و با زبان ساده و صمیمی و تصاویر رنگارنگ و جذاب و همچون یک پازل، کم‌کم کودکان را با بیابان آشنا می‌کند.

درباره کتاب من کجا هستم؟

کتاب من کجا هستم؟ همچون پازلی است که خوانندگان را با خود به بررسی بیابان می‌برد. کتاب با نمای نزدیک از صحرا شروع می‌شود، سپس با ورق زدن، تصاویر و متن بیشتر در مورد حیوانات و گیاهانی که در آنجا زندگی می‌کنند نشان داده می‌شود و آهسته آهسته و در قالب مسابقۀ تصویری، ویژگی‌های این اقلیم و پوشش گیاهی و جانوری آن را معرفی می‌کند. 

در کتاب من کجا هستم؟ اطلاعاتی مصور و رنگی دربارۀ ویژگی‌های سرزمین‌های بیابانی آمریکای شمالی فراهم آمده است. کودکان در این کتاب با آب و هوا، انواع مختلف حیوانات و شیوۀ زندگی و تغذیۀ آن‌ها، کم‌آبی، رویش کاکتوس به‌عنوان مهم‌ترین گیاه این بیابان، جانوران شکارچی، حیوانات سمی، پرندگان مختلف و موقعیت این بیابان‌ها در نقشه جهان آشنا می‌شوند. در پایان کتاب، چند پرسش مصور دربارۀ جانوران صحرایی مطرح شده و صفحۀ پایانی به واژه‌نامه اختصاص یافته است.

کتاب من کجا هستم؟ خواننده را با گونه‌های مختلف جانوری آشنا می‌کند. خصوصیت ظاهری هرکدام را توصیف می‌کند و توضیح می‌دهد که هریک از آن‌ جانوران چه راهکاری برای زنده ماندن در آن آب‌ و‌ هوای خشک و خشن دارند. چه غذایی می‌خورند و از چه روشی برای مراقبت از خود استفاده می‌کنند.

مجموعۀ من کجا هستم؟ با هدف آشنایی کودکان با خصوصیات مناطق مختلف جغرافیایی کرۀ زمین به زبانی ساده و روان نوشته شده است. کتاب‌ها تصاویر جذاب و با تمام جزئیات دارند که فهم نوشته را برای کودک آسان می‌کند.

این مجموعه شامل ۴ کتاب است که عنوان آن‌ها عبارت است از:

اینجا پر از آب است، اینجا عمیق و تاریک است، من کجا هستم؟

اینجا پر از برف است، اینجا سرد و یخبندان است، من کجا هستم؟

اینجا گرم و مرطوب است، اینجا باران زیاد می‌بارد، من کجا هستم؟

اینجا پر از سنگ و ماسه است، اینجا گرم و مرطوب است، من کجا هستم؟

خواندن کتاب من کجا هستم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان علاقه‌مند به دانستنی‌های اقلیمی و جانورشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۸,۷۰۰
تومان