دانلود و خرید کتاب تأثیر شبکه های اجتماعی بر صنعت مد در شهر تهران افسانه پناهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تأثیر شبکه های اجتماعی بر صنعت مد در شهر تهران اثر افسانه پناهی

کتاب تأثیر شبکه های اجتماعی بر صنعت مد در شهر تهران

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تأثیر شبکه های اجتماعی بر صنعت مد در شهر تهران

کتاب الکترونیکی تأثیر شبکه های اجتماعی بر صنعت مد در شهر تهران نوشتهٔ افسانه پناهی از انتشارات شرکت رسانه ساز دانش است. این کتاب دربارهٔ تأثیر شبکه‌های اجتماعی در رونق صنعت مد در تهران است.

درباره تأثیر شبکه های اجتماعی بر صنعت مد در شهر تهران

کتاب تأثیر شبکه های اجتماعی بر صنعت مد در شهر تهران اهمیت صنعت مد، سیر تاریخی مدگرایی، ویژگی‌های مد، تأثیر کارکردهای شبکهٔ اجتماعی و تبلیغات بر مد و دیدگاه‌های جامعه‌شناسان بر مد را توضیح داده است. امروزه صنعت مد یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین صنایع جهان است که به‌دلیل گردش مالی بسیار و توانایی اشتغال‌زایی فراوان خود، در بسیاری از کشورها موردتوجه قرار گرفته است. شبکه‌های اجتماعی بر شناخت بیشتر محصولات و دیدگاه مصرف‌کنندگان تأثیر مهمی می‌گذارد و باعث تغییر موقعیت صنعت مد می‌شود. برای اینکه صنعت مد یک صنعت فراگیر فرهنگی بشود، هر گونه سیاست‌گذاری برای سازوکار آن باید بر اساس مطالعات هدفمند باشد تا در جهان امروز به صنعتی سودآور تبدیل شود. مدها الگوهایی فرهنگی هستند که از سوی یک جامعه برای دورهٔ نسبتاً کوتاهی پذیرفته می‌شوند و سپس کنار گذاشته می‌شوند. چون صنعت مد دایماً در حال تغییر است، رسانه‌های اجتماعی یکی از راحت‌ترین راه‌های برقراری ارتباط دررابطه‌با آن هستند. شبکه‌های اجتماعی امکان به اشتراک‌گذاشتن علاقه‌مندی‌ها، افکار و فعالیت‌های افراد را فراهم می‌کند. یکی از این‌ شبکه‌ها که از ابزارهای کارآمد و روبه‌رشد محسوب می‌شود و در میان مردم بسیار محبوب و مورداستفادهٔ شرکت‌های گوناگون است، شبکه‌های اجتماعی برخط است.‌ تأثیر این شبکه‌ها بستگی به این دارد که این شبکه‌های اجتماعی بتوانند از پتانسیلشان به‌طور کامل استفاده کنند و نیازهای افراد را در نظر داشته باشند.

خواندن کتاب تأثیر شبکه های اجتماعی بر صنعت مد در شهر تهران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که علاقه‌مند به آشنایی با صنعت مد هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تأثیر شبکه های اجتماعی بر صنعت مد در شهر تهران

«رشد و تکامل روزافزون و سریع شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر، به ویژه در شهر تهران کاملا مشهود است. شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر به ابزاری تبدیل شده ‌اند که اکثر افراد در آن حضور دارند و مسائل مربوط به زندگی تحت تأثیر آن قرار گرفته است. امروزه یکی از فاکتورهای اساسی موفقیت در صنعت ‌های مختلف، میزان حضور این صنایع در شبکه‌های اجتماعی است؛ زیرا این شبکه‌ها به مکان‌های عمده برای خرید و فروش تبدیل شده‌اند. از جمله صنعت هایی که متاثر از این شبکه‌هاست، صنعت مد است. صنعت مد جایی است که در آن تغییرات به صورت مداوم در حال رخ دادن است و رشد شبکه‌های اجتماعی باعث تسهیل بازار فروش در آن شده است و ناگزیر از برخورد با مسائلی است که می‌تواند آن را دگرگون سازد و بر آن اثر بگذارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۹۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان