دانلود و خرید کتاب روباه کوچولوی ساری هیس رابرتز ترجمه سمیه صبوحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روباه کوچولوی ساری اثر هیس رابرتز

کتاب روباه کوچولوی ساری

نویسنده:هیس رابرتز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب روباه کوچولوی ساری

کتاب روباه کوچولوی ساری نوشتۀ هیس رابرتز با ترجمۀ سمیه صبوحی در شرکت رسانه ساز دانش به چاپ رسیده است. این کتاب مصور، داستانی کودکانه دارد و مناسب برای گروه سنی الف و ب است.

درباره کتاب روباه کوچولوی ساری

کتاب روباه کوچولوی ساری دربارۀ میمونی کوچک به اسم ساری است. ساری یک روز وقتی که داشت برای شانزدهمین بار اتاقش را تمیز می‌کرد، مقداری پول به‌عنوان جایزه گرفت. او به مغازۀ اسباب‌بازی فروشی رفت و یک روباه عروسکی خرید. ساری وقتی نزدیک رودخانه شد بقیۀ روباه‌ها آن روباه عروسکی را از او گرفتند. ساری ناگهان دو مارمولک را دید که وسط رودخانه گیر افتاده بودند. او به کمک روباه‌های به هم چسبیده، دو مارمولک را نجات داد. پادشاه مارمولک‌ها به خاطر این کارش از او تشکر کرد و به او یک مدال آبی رنگ داد. در پایان، ساری همۀ روباه‌ها را با خودش به خانه برد.

 کتاب روباه کوچولوی ساری مصور است. تمام صفحه‌ها نقاشی‌های رنگارنگ و بامزه دارند که کتاب را برای کودکان بامزه می‌کنند و باعث می‌شوند آنها از خواندن کتاب نه‌تنها خسته نشوند که از آن لذت هم ببرند. مخاطب این کتاب کودکان گروه سنی (الف) و (ب) در نظر گرفته شده است.

خواندن کتاب روباه کوچولوی ساری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار قصه و داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روباه کوچولوی ساری

«یک میمون کوچولو بود، به اسم ساری. یک روز، وقتی که ساری اتاقش را برای شانزدهمین بار تمیز کرد، مقداری پول به عنوان جایزه گرفت و به مغازه اسباب بازی فروشی رفت. در‌آنجا اسباب بازی‌های زیادی وجود داشت. ساری از بین همه آنها، یک روباه کوچولو انتخاب کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان