دانلود و خرید کتاب آیین پیروزی (خلاصه کتاب) جک ولش ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیین پیروزی (خلاصه کتاب) اثر جک ولش

کتاب آیین پیروزی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب آیین پیروزی (خلاصه کتاب)

کتاب آیین پیروزی (خلاصه کتاب) نوشتهٔ جک ولش و سوزی ولش و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی راه‌ورسم پیروزی از زبان مدیر سابق «جنرال الکتریک».

درباره کتاب آیین پیروزی (خلاصه کتاب)

کتاب آیین پیروزی (خلاصه کتاب) خلاصه‌ای از کتاب «آیین پیروزین نوشتهٔ جک ولش و سوزی ولش است. نویسندگان در این کتاب بیان کرده‌اند که صراحت، صداقت، شجاعت و قطعیت چگونه می‌توانند هر فردی را به اوج برساند؟ جک ولش در ۴۰سالگی توانست «جنرال الکتریک» را سال‌به‌سال به موفقیت‌های بیشتری برساند. او با تمرکز بر مردم، کار تیمی و فواید آن توانست به یک استاندارد و نماد طلایی مدیریتی تبدیل شوم. کتاب «آیین پیروزی» از توصیف فلسفهٔ کسب‌وکارهای این فرد شروع شده و اهمیت ارزش‌ها، خلوص در کار، محبت و کرامت در دیگران را مورد بررسی قرار داده است.

خواندن کتاب آیین پیروزی (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار مدیریت و کسب‌وکار و علاقه‌مندان به حوزهٔ موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آیین پیروزی (خلاصه کتاب)

«مثلاً، تمام رازهای سری‌تان ممکن است فاش شوند و رسانه‌ها همه چیز را به بدترین شکل ممکن نشان دهند. قطعاً خون به پا می‌شود و افراد زیادی اخراج خواهند شد.

روبه‌رو شدن با این حقایق به شما کمک می‌کند تا کنترل امور را به دست بگیرید؛ شما باید مشکل را مشخص کرده و آن را توضیح دهید.

به یاد داشته باشید که باید این کار را قبل از دیگران انجام دهید. از همه مهم‌تر، درس‌هایی که از بحران‌ها می‌آموزید را از یاد نبرید. بحران بعدی ممکن است همین گوشه و کنار باشد.

مشاغل مختلف را امتحان کنید تا شغل محبوب‌تان را بیابید!

اغلب اشخاص در آغاز دقیقاً نمی‌دانند که از چه‌کاری واقعاً لذت می‌برند.

مثلاً ای.جی.لفلی ، مدیرعامل کمپانی پراکتر و گمبل که یک شرکت آمریکایی چند ملیتی برای کالاهای مصرفی است، در اصل میخواست استاد دانشگاه شود و تاریخ دوره رنسانس را تدریس کند.

حقیقت این است که یافتن یک شغل عالی، زندگی را خوشایندتر و هیجان‌انگیزتر می‌کند.

مثلاً ما در تعطیلاتش به‌طور اتفاقی مردی را دیدیم که با غرور اعلام میکرد: «اولین دندان‌پزشکی است که در شهر و دیار خود از جیوه استفاده نمی‌کند!»

مسلماً فقط کاری که از انجامش نهایت لذت و هیجان را می‌برید، می‌تواند در شما چنین اشتیاقی ایجاد کند.

اما شاید سؤال کنید که شغل مناسب را چطور پیدا کنیم؟

خیلی ساده و از طریق تکرار! فکر کنید چه چیزهایی برای‌تان اهمیت دارند و چه انتخاب‌هایی در اولویت هستند.

مثلاً بسنجید پول برای‌تان در اولویت است یا اوقات فراغت! اگر جواب اوقات فراغت باشد، در این صورت شغلی را مد نظر قرار خواهید داد که نیازی به کار تمام وقت و سنگین ندارد.

سپس شغلی که فکر میکنید به دردتان می‌خورد را امتحان کنید.

حتی اگر شغل درستی برای شما نباشد، حداقل این حسن را دارد که شما را به آن‌چه دنبالش هستید نزدیک‌تر کرده و کمک می‌کند تا دوباره برای یافتن شغل ایده‌آل تلاش کنید.

داستان غم‌انگیز دانشجوی فارغ‌التحصیل هاروارد را فراموش نکنید.

کسی که عاشق ماشین‌ها بود و تمام مدت در دفترهایش ماشین طراحی می‌کرد، اما برای جلب رضایت پدرش هفته‌ای ۸۰ ساعت در بانک کار می‌کرد.

زندگی آنقدر کوتاه هست که برای برآورده کردن رویای دیگران تلاش نکنید. خودتان را در اولویت همگان قرار دهید و مشاغل مختلف را امتحان کنید تا کاری را که شما را خشنود می‌کند پیدا کنید.

برای پیشرفت کاری، مثل یک مزاحم رفتار نکنید!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۱۵٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان