دانلود و خرید کتاب آینده ممکن (خلاصه کتاب) ینسی استریکلر ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آینده ممکن (خلاصه کتاب) اثر ینسی استریکلر

کتاب آینده ممکن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب آینده ممکن (خلاصه کتاب)

کتاب آینده ممکن (خلاصه کتاب) نوشتۀ ینسی استریکلر با ترجمۀ گروه مترجمان شنیدار در شنیدار نگار نوین به چاپ رسیده است.

درباره کتاب آینده ممکن

آینده ممکن (خلاصه کتاب) نسخۀ فشرده شده و در واقع خلاصه‌ای از نکات مهم و کاربردی این کتاب است. موضوع اصلی کتاب این است که چگونه می‌توانیم جهانی دیگر بسازیم. نویسنده اعتقاد دارد برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید بفهمیم چه مسیری را پیموده‌ایم و اکنون کجا ایستاده‌ایم. او می گوید برای اینکه بدانیم در سال ۲۰۵۰ کجا خواهیم ایستاد قبل از همه‌چیز باید به این موضوع فکر کنیم که جهان اطرافمان در همین لحظه چه شکلی دارد؟ به چه سمتی می‌رود؟ او می‌گوید پاسخ کمی غم‌انگیز است؛ زیرا ما به‌سمت جهانی حرکت می‌کنیم که در آن فقط پول اهمیت دارد. اقتصاد، فرهنگ، پزشکی، همه و همه فقط به‌دنبال درآمد بیشتر هستند. تصمیم درست در جهان، تصمیمی است که پول بیشتری داشته باشد و کسی با ماهیت خوب یا بد آن کاری ندارد. هر ارزشی هر چقدر که بزرگ باشد همیشه پشت سر ارزش‌های مالی قرار می‌گیرد. نویسنده می‌گوید هم‌اکنون در جهانی زندگی می‌کنیم که تفکری به نام بیشینه‌سازی مالی تمام حوزه‌های زندگی‌مان را درنوردیده است. به این معنا که پول به یگانه ارزشی تبدیل شده است که برایمان اهمیت دارد و گزینهٔ درست همانی است که بیشترین ثروت را برایمان به ارمغان بیاورد. در چنین جهانی، فکر می‌کنیم اگر کاری یا انتخابی، پول بیشتری به جیبمان می‌ریزد، حتماً گزینهٔ بهتری است. استریکلر می‌گوید البته پول مهم است؛ اما نبایدآن را یگانه ارزشی بدانیم که شایستگی توجه دارد.

ینسی استریکلر که از هم‌بنیان‌گذاران کیک‌استارتر است از تجربهٔ مدیریت و کارش در کیک‌استارکر می‌گوید و اینکه چطور چنین تجربه‌ای دید او را به جهان تغییر داد. جهان کیک‌استارتر جهانی است که در آن پول یگانه ارزش مهم است. نویسنده توضیح می‌دهد که جز پول، چیزهایی چون عشق، اجتماع، امنیت، دانش و ایمان هم ارزشمند هستند.

ینسی استریکلر در این کتاب از نظریهٔ تغییر ۳۰ساله می‌گوید. اینکه چگونه می‌توانیم ایده‌هایمان را برای جهانی سخاوتمندتر طی ۳۰ سال اجرا کنیم. خواننده در این کتاب با راهکار و تفکر جدیدی آشنا می‌شود که می‌تواند آن را وارد زندگی شخصی و کاری‌‌ کند تا نه‌تنها زندگی خود را بهبود دهد بلکه به شکل‌گیری جهانی بهتر، سخاوتمندتر و منصفانه‌تر کمک کند.

با مطالعۀ این خلاصه کتاب شما می‌آموزید که ایده‌های واقعی برای عملی شدن نیازی به پول ندارند. همچنین یاد می‌گیرید که همواره با ۳ فرض اشتباه و محدودکننده روبه‌رو هستید:

۱. هدف از زندگی، بیشتر شدن ثروت است.

۲.ما افرادی گرفتار در یک جهان ترسناک هستیم که هرروز بدتر می‌شود.

۳.موقعیت ما گریزناپذیر و همیشگی است.

خواندن کتاب کتاب آینده ممکن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری و نیز کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ینسی استریکلر

ینسی استریکلر هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق کیک‌استارتر است؛ بستری که به صاحبان پروژه‌های خلاقانه اجازه می‌دهد سرمایهٔ لازم برای شروع پروژه‌شان را از طریق کمک‌های کوچک دیگران تأمین کنند. او یکی از ۴۰ نفر برتر زیر ۴۰ سال در مجلهٔ فورچن و همچنین از اعضای انجمن رهبران جوان اقتصاد جهان است. او را یکی از واعظان غیرمنفور دنیای فناوری می‌دانند.

بخشی از کتاب کتاب آینده ممکن

«اگر می‌خواهید جهان دیگری بسازید، بهتر است همین حالا این باورها را دور بریزید. این فقط یک شعار نیست، شما باید محدوده ارزش‌هایتان را بزرگ‌تر کنید، آن‌وقت می‌بینید که جهان کوچک و پر از کمبودتان یک‌باره به جهانی بزرگ و پر از فراوانی تبدیل می‌شود. ما برای خدمت به بازار متولد نشدیم؛ درواقع، این بازار است که برای خدمت به ما ساخته‌شده است و حالا ما همه ارزش‌هایمان را برای آن نابود کرده‌ایم. امّا آیا ممکن است آینده چیزی غیر از این باشد؟ و از همه مهم‌تر، آیا ما می‌توانیم چنین آینده‌ای بسازیم؟ خب باید گفت سال ۲۰۵۰ آن‌قدرها هم که فکر می‌کنیم دور نیست. ما فقط ۳۰ سال با آن فاصله داریم. اگر فکر می‌کنید تا ۳۰ سال آینده، جهان هرگز دست‌خوش تغییر بزرگی نخواهد شد بهتر است به این آمار دقت کنید: خلق و همه‌گیر شدن اینترنت در جهان سی سال طول کشید. تنها سی سال طول کشید تا مقوله ورزش از یک موضوع کم‌اهمیت به پرطرفدارترین صنعت در جهان تبدیل شود. سی سال همان مدت‌زمانی است که بیشتر جمعیت جهان توانستند سیگار را ترک کند. علاوه‌براین نسل جدید جهان نگرشی متفاوت دارند و این خود می‌تواند نور امیدی باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۲۴٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان