دانلود و خرید کتاب چرا حباب ها گرد هستند سوکانیا سینها ترجمه بارمان نادرلویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا حباب ها گرد هستند اثر سوکانیا سینها

کتاب چرا حباب ها گرد هستند

معرفی کتاب چرا حباب ها گرد هستند

کتاب «چرا حباب ها گرد هستند» نوشتۀ سوکانیا سینها و ترجمۀ بارمان نادرلویی است و شرکت رسانه ساز دانش آن را منتشر کرده است. چرا حباب‌ها گرد هستند، کتابی علمی و ۲ زبانه برای کودکان و نوجوانان است.

درباره کتاب چرا حباب ها گرد هستند

چرا حباب‌ها گرد هستند داستانی ۲ زبانه دربارۀ برادر و خواهری دوقلو به نام مانو و مایا است که در راه بازگشت از مدرسه مردی را می‌بینند که دستگاه حباب‌ساز می‌فروشد. آن‌ها وقتی به خانه می‌رسند از مادر می خواهند که به آن‌ها اجازه دهد اسباب‌بازی حباب‌ساز بخرند اما مادر پیشنهاد بهتری دارد. کودکان با خواندن کتاب ۲ زبانۀ چرا حباب‌ها گرد هستند، ضمن آن‌که زبان دوم خود را تقویت می‌کنند، حقیقتی علمی را نیز به دست می آورند و متوجه می‌شوند که چطور هوای داخل حباب و پوستۀ حباب به شکل گرد درمی‌آید.

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و کودکان از طریق داستان‌ها موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، از شنیدن آن لذت می‌برند و در ذهنشان می‌ماند.

چرا حباب‌ها گرد هستند، کتاب‌ ۲ زبانه است. این کتاب‌ها برای کودکان بسیار مفید است و معمولاً در آن‌ها متن فارسی را در بالای صفحه و انگلیسی را در پایین آن ارائه می‌شود. خواندن کتاب‌های ۲ زبانه یکی از روش‌ها برای بهبود دایرۀ واژگان زبان انگلیسی کودکان دوزبانه است. مطالعۀ مستمر داستان‌ها و مکالمات به کودک ۲ زبانه کمک می‌کند تا معنای کلمات انگلیسی را در هر متن به‌راحتی بفهمد و درک کند. خواندن این کتاب‌ها همچنین در تکرار و یادآوری واژگانی که قبلاً آموخته است تأثیر دارد. اگر معنای کلمات کلیدی موجود در متن داستان را از قبل بداند درک مطلب بسیار آسان‌تر می‌شود. به همین خاطر یادگیری معنا و تلفظ کلمات به کودک دوزبانه کمک می‌کند که بعداً در هنگام خواندن کتاب‌های داستان به‌راحتی با موضوع آنها ارتباط برقرار کند.

خواندن کتاب چرا حباب ها گرد هستند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های ۲ زبانه و علمی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چرا حباب ها گرد هستند

«دوقلوها مانو و مایا از مدرسه در حال بازگشت به خانه بودند. در پشت چراغ‌راهنمایی و رانندگی، آنها مردي را دیدند که دستگاه‌های حباب‌ساز می‌فروخت. او یک میلۀ پلاستیکی را درون یک بطري فروبرد، آن را بیرون آورد و در آن دمید. تعداد زیادي از حباب‌ها در هوا شناور شدند. بعضی از آنها رنگ‌های رنگین‌کمانی منعکس می‌کردند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان