دانلود و خرید کتاب دریچه کامیابی مریم پرور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دریچه کامیابی اثر مریم پرور

کتاب دریچه کامیابی

نویسنده:مریم پرور
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دریچه کامیابی

کتاب دریچه کامیابی نوشتۀ مریم پرور در انتشارات مهراب به چاپ رسیده است. این کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های مرتبط با روانشناسی عمومی و خودیاری قرار دارد و ایدۀ اصلی آن این است که برای تغییر و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت، پیش از هرچیز ذهن باید آماده شود.

درباره کتاب دریچه کامیابی

کتاب دریچه کامیابی می‌گوید کامیابی انسان‌ها نخست از ذهن آن‌ها نشئت می‌گیرد. این کتاب توضیح می‌دهد که حتی دو نفری هم که در وضعیت یکسانی رشد می‌کنند وقتی نگرش‌های مثبت و منفی داشته باشند مسیر پیشرفت متفاوتی را طی خواهند کرد؛ به‌همین دلیل انسان باید ابتدا طرز فکر خود را متحول سازد تا مسیرهای روشن برایش گشوده شود؛ زیرا تمام خواسته‌ها و اهداف در پرتو نگرش افراد تحقق پیدا می‌کنند.

 البته از نظر کتاب دریچه کامیابی، مثبت‌نگری تنها کافی نیست و در کنارش باید تلاش بی‌وقفه کرد و علاوه بر آن، عادت‌های خود را دگرگون ساخت.

خواندن کتاب دریچه کامیابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های روانشناسی عمومی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب دریچه کامیابی

«شخص اول و دوم، یکسرس ناخواسته‌ها در زندگی خود تجربه کردند. اکثریت مردم، اتفاقایی در زندگی خود تجربه می‌کنند که به صورت ناخواسته وارد زندگی آنها می‌شود. ناخواسته مریض شدن، ناخواسته به صورت مداوم عادات بد انجام دادن، این طور ناخواسته‌ها باب میل بیشتر افراد نیست. در حقیقت ما به صورت کاملا نخواسته آنها را در زندگی میبینیم و مدام در حال جنگیدن با اینطور ناخواسته‌ها هستیم. اما به این بنگرید، که اگر این ناخواسته‌ها در زندگی اتفاق نمی‌افتاد، چطور خواسته برایمان واضح و شفاف تر بنظر میرسید، به طور مثال شما زمانی که مریض شوید قدر سلامتی خود را نمیدانید، یا اینکه به صورت مداوم عدات بد انجام ندهید، بفکر عادات خوب و موثر در زندگی خود نیستید در واقع ناخواسته‌ها کمک می کند، تا خواسته‌های شما بهتون یاداوری یشود. آن زمانی که قصد داشتیم بجای جنگ با ناخواسته ها، آگاهانه ذهن خود را کنترل کنیم و توجه و تمرکز خود را بر آنچه نهادینه کنیم که می خواهیم تجربه کنیم قطعا، ناخواسته‌ها از زندگیمان پاک می‌شود. شما با خواسته‌های بیشتری هدایت می‌شوید.»

نظرات کاربران

ali8e7e
۱۴۰۲/۱۱/۱۷

مبنای کتاب خوبه من بخش های اولیه کتاب رو دوست داشتم بنظرم افرادی که عادات های به دارند بیشتر و عمیق تر مفهموم کتاب درک میکنند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

حجم

۲۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان