دانلود و خرید کتاب سفر بر باد زهرا مظفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفر بر باد اثر زهرا مظفری

کتاب سفر بر باد

نویسنده:زهرا مظفری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سفر بر باد

کتاب «سفر بر باد» نوشتۀ زهرا مظفری است و انتشارات مهراب آن را منتشر کرده است. کتاب سفر بر باد زندگی یک خانوادۀ ۵ نفره در قارۀ اروپا را روایت می‌کند. 

درباره کتاب سفر بر باد

رمان سفر بر باد زندگی خانواده‌ای در قارۀ اروپا را روایت می‌کند که در دهکده‌ای نزدیک رودخانۀ دانوب روزگار می‌گذرانند. پدر خانواده دانیل اسمیت تاجر ماهر و مادر معلم بود. آن‌ها ۳ فرزند به نام های جک، رز و سارا دارند. این خانوادۀ خوشبخت و مهربان با بزرگ‌تر شدن بچه‌ها درگیر چالش ها ومشکلاتی می‌شوند که زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد. پدر خانواده در اثر یک حادثه حافظه اش را از دست می دهد و دیگر نمی تواند کار کند. مادر برای تأمین فرزندانش علاوه بر مدرسه تصمیم می گیرد که در مزرعه هم مشغول به کار شود اما کار زیاد او را از پا می‌اندازد. حالا این ۳ فرزند هستند که باید به نوبت مسئولیت کار و تأمین هزینه‌ها را بر عهده بگیرند. در مسیر این تغییر و تلاش بچه ها اتفاقات عجیبی برای آن‌ها رخ می دهد.

زهرا مظفری نویسندۀ کتاب سفر بر باد در مقدمۀ رمان نوشته است: «داستان من هم مثل تمامی داستان‌های دنیاست که می‌تواند به شما شادی ببخشد و لذت خواندنش شما را به وجد آورد. وقتی در صفحات کتاب غرق می‌شوید و با هیجانات آن می‌خندید و می‌گریستید و گاهی در دل داستان‌ها فرورفته و با شخصیت‌های آن درهم‌آمیخته می‌شوید. پس شما را معطل نخواهم کرد و حال نوبت آن است که دست بر قلم شوم و شروع به نوشتن کنم»

خواندن کتاب سفر بر باد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی و علاقه‌مندان به رمان‌ پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب سفر بر باد

«جک بی‌صبرانه چمدان لباس‌هایش را برداشت و به نزد آقا ویچارد رفت و به همراه او به ایستگاه قطار رفت و سوار قطار شد و به مدت چهار ساعت سوار قطار بود تا بالاخره به شهر رسیدند. شهر مکانی بود که جک در رؤیاهایش هم ندیده بود، مکانی شلوغ، پرسروصدا و پررفت‌وآمد و مردمانی عجیب‌وغریب و بازارهای بزرگ و ساختمان‌های بلند و دودودم ماشین‌ها. ناگهان آقا ویچارد گفت: من بسیار گرسنه هستم پس بیا برویم غذایی بخوریم و جانی تازه کنیم. جک پذیرفت. آن‌ها در شهر چرخیدند تا رستورانی یافتند وارد شدند و میزی را که نزدیک پنجره بود انتخاب کردند و نشستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۵۱۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان