دانلود و خرید کتاب قوانین و مقررات تیراندازی با سلاح های کلاس - اف کنفدراسیون بین المللی کمیته های سلاح غیرخودکار ترجمه صالح درگاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوانین و مقررات تیراندازی با سلاح های کلاس - اف اثر کنفدراسیون بین المللی کمیته های سلاح غیرخودکار

کتاب قوانین و مقررات تیراندازی با سلاح های کلاس - اف

معرفی کتاب قوانین و مقررات تیراندازی با سلاح های کلاس - اف

کتاب قوانین و مقررات تیراندازی با سلاح های کلاس - اف تألیف کنفدراسیون بین المللی کمیته‌های سلاح غیرخودکار و ترجمۀ صالح درگاهی است و شرکت رسانه ساز دانش آن را منتشر کرده است. کتاب قوانین و مقررات تیراندازی با سلاح های کلاس - اف قوانین این رشته را به طور کامل و به ۲ زبان فارسی و انگلیسی بیان نموده است.

دربارۀ کتاب قوانین و مقررات تیراندازی با سلاح های کلاس - اف 

رشتۀ کلاس F زیرمجموعۀ رشتۀ تیراندازی با تفنگ پر قدرت انجمن ملی سلاح (NRA High Power Rifle shooting) است. در رشتۀ کلاس F، تیراندازان به اهداف کاغذی در فواصل میانی و دور، با سرعت پایین نواخت تیر شلیک می‌کنند. تیراندازان High Power Rifle از تسمۀ تفنگ بدون هیچ وسیلۀ کمکی دیگر استفاده می‌کنند. این در حالی است که تیراندازان کلاس F ممکن است از دوپایه‌ یا تکیه‌گاه جلو، همراه با تکیه‌گاه عقب استفاده کنند. ازآنجاکه استفاده از تکیه‌گاه‌ها بر دقت در تیراندازی می‌افزاید، حلقه‌های امتیاز هدف‌های کلاس F را کوچک‌تر از هدف‌های متداول High Power Rifle در نظر گرفته‌اند. میزان فاصله تا هدف هرچه باشد، اندازۀ خال را در اهداف کلاس F برابر با 0.5 MOA می‌گیرند. پس برای کسب امتیاز بالا، دقت بسیار زیادی لازم است. در انواع مسابقات تیراندازی کلاس F، قوانین مربوط به روند آتش یعنی تعداد گلوله‌ها و محدودۀ زمانی شلیک در یک مسابقۀ تیراندازی، متفاوت است. اما از نظر فاصله تا هدف، در عمل، در بیشتر مسابقات کلاس F، فاصله تا هدف ۶۰۰ یارد حدود ۵۴۹ متر (میان‌برد) یا ۱۰۰۰یارد حدود ۹۱۴ متر(دوربرد) است. رقابت‌کنندگان با سرعت کم شلیک می‌کنند (تیرانداز از شلیک فعلی تا بعدی یک دقیقه زمان در اختیار دارد)، و شلیک‌ها به هدف در فاصلۀ زمانی بین شلیک‌ها امتیازدهی می‌شود. به این ترتیب، تیرانداز می‌تواند بفهمد تیر قبلی‌اش به کجا خورده است. این کتاب به بیان قوانین کلی این رشته پرداخته است.

خواندن کتاب قوانین و مقررات تیراندازی با سلاح های کلاس - اف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای علاقه‌مندان به رشتۀ تیراندازی با سلاح های کلاس - اف مفید است.

بخشی از کتاب قوانین و مقررات تیراندازی با سلاح های کلاس - اف

«F1.5. واحدهای اندازه‌گیری فاصله‌ها را می‌توان بر حسب یارد با متر اندازه‌گیری کرد. در جایی که قوانین محدوده‌ای از فاصله‌ها را بیان می‌کنند، همه، واحدهای متریک و امپریال را شامل می‌شود. ابعاد دایره‌های سیبل برحسب میلی‌مترتا لبه بیرونی اندازه‌گیری می‌شود. هرچند در اصل بر اساس واحد اندازه‌گیری امپریال اندازه‌گیری می‌شدند، اما اکنون هر یک در جای خود مورد استفاده قرار می‌گیرند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۹۳۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۱۷۵,۰۰۰
تومان