دانلود و خرید کتاب بگرد و گردی بگو ندا کلاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بگرد و گردی بگو اثر ندا کلاهی

کتاب بگرد و گردی بگو

نویسنده:ندا کلاهی
انتشارات:انتشارات گوی
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بگرد و گردی بگو

کتاب «بگرد و گردی بگو» نوشتۀ ندا کلاهی است و  انتشارات گوی آن را منتشر کرده است. کتاب بگرد و گردی بگو، با رووشی خلاقانه و جذاب کودکان را با امام زمان آشنا می‌کند. 

درباره کتاب بگرد و گردی بگو

شخصیت‌های داستان بگرد و گردی بگو، اسباب‌بازی‌ها و وسایل اتاق یک کودک هستند. یک روز آن‌ها تصمیم می‌گیرند که با هم ‌بازی کنند. بازی به این صورت است که همه باید هر چیزی که به شکل دایره است پیدا کنند. همه پیدا می‌کنند. نوبت به هواپیما می‌رسد؛ اما تمام چیزهای گرد نام برده شده بود. ناگهان نظر اسباب‌بازی‌ها به جعبۀ زیبای روی میز جلب می‌شود. آن‌ها تلاش می‌کنند داخل آن را ببینند تا شاید چیز دایره شکلی پیدا کنند؛ اما با خوردن توپ به جعبه، وسایل داخلش بیرون می‌ریزد. فکر می‌کنید چه چیزی داخل جعبه است؟

کتاب بگرد و گردی بگو،‌ کتابی دلنشین است که با زبانی ساده، روان و کودکانه مضامین دینی و مذهبی را به کودکان انتقال می‌دهد. کتاب بگرد و گردی بگو زیرمجموعۀ کتاب‌های گلخونۀ نشر گوی است که در انتقال مفاهیم دینی و مذهبی به‌ویژه مهدویت و آشنایی کودکان با امام‌زمان فعالیت می‌کند. تصاویر کتاب بگرد و گردی بگو بسیار زیبا و خلاقانه است. کوثر ارجمند، تصویرگر کتاب از رنگ‌های ملیح استفاده کرده است که نظر کودکان را هنگام مطالعۀ کتاب به خود جلب می‌کند. در این کتاب تعاملی، کودک با تماشای تصاویر می‌تواند؛ مانند اسباب‌بازی‌ها چیزهای دایره شکل را پیدا کند و بعد به توضیحات کتابی که درون جعبه بود گوش داده و به جواب اصلی که هدف کتاب است برسد. هدف کتاب آشناکردن کودکان با امام زمان است.  

خواندن کتاب بگرد و گردی بگو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و والدینی که قصد دارند فرزندانشان را با شخصیت‌ها و مفاهیم مذهبی آشنا کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بگرد و گردی بگو

«کامیون آبی چرخش را به هواپیما زد و گفت: بازی امروز پیداکردن گردی است. حواستان باشد گردی تکراری قبول نیست. آماده‌اید؟ توپ بال و پایین پرید و گفت: من خودم گردم. تازه رنگی و قشنگ هم هستم. کامیون با صدای کلفتی گفت: من چهارتا چرخ گرد دارم. گیسو دستی به دکمه‌های رنگی لباسش کشید و گفت: منم گردی دارم؛ دکمه‌های لباسم. چراغ‌های هواپیما خاموش شد و چیزی نگفت؛ چرخی توی اتاق زد. روی میز را نگاه کرد؛ اما چیز گردی ندید. 

گیسو به جعبۀ روی میز نگاه کرد. ممکن بود یک چیز گرد توی جعبه باشد؛ شاید هم یک خوراکی گرد. ا هواپیما را صدا کرد. توپ با یک پرش بلند، قبل از هواپیما، خودش را به میز رساند. محکم به جعبه خورد و وسایل توی آن پخش زمین شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان