دانلود و خرید کتاب فیزیولوژی ورزشی (جلد اول) اسکات کی. پاورز ترجمه احمد آزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فیزیولوژی ورزشی (جلد اول) اثر اسکات کی. پاورز

کتاب فیزیولوژی ورزشی (جلد اول)

معرفی کتاب فیزیولوژی ورزشی (جلد اول)

کتاب فیزیولوژی ورزشی (جلد اول) نوشتهٔ اسکات کی. پاورز و ادوارد تی. هاولی و جان کوئیندری و ترجمهٔ احمد آزاد است و انتشارات مبانی آن را منتشر کرده است. این کتاب نظریه و کاربرد در آمادگی جسمانی و عملکرد؛ ویراست یازدهم است.

درباره کتاب فیزیولوژی ورزشی (جلد اول)

ویراست یازدهم کتاب فیزیولوژی ورزشی؛ نظریه و کاربرد در آمادگی جسمانی و عملکرد عمیقاً بازنگری شده و مانند چاپ‌های قبلی، در راستای علائق دانشجویان فیزیولوژی ورزشی، پزشکی، فیزیولوژی ورزشی بالینی، علوم ورزشی، عملکرد انسان، فیزیوتراپی و تربیت‌بدنی به نگارش درآمده است. هدف از این متن ارائه دانش روزآمد فیزیولوژی ورزشی به دانشجویان است. علاوه بر این، کتاب حاوی کاربردهای بالینی متعدد است، ازجمله بحث در مورد مزایای فعالیت ورزشی برای بیماران مبتلا به اسکلروز چندگانه و آخرین اطلاعات در مورد آسیب‌های مغزی ناشی از فعالیت ورزشی.

این کتاب برای یک نیمسال تحصیلی در دوره‌های کارشناسی و سال اول کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی به نگارش درآمده است. واضح است مطالب کتاب به‌قدری زیادند که پرداختن به آن‌ها در طول یک‌ترم ۱۵ هفته‌ای میسر نیست. کثرت مطالب عمدی ست، با هدف ارائه منبعی جامع و تسهیل آزادی عمل اساتید در انتخاب مطالب براساس با اهداف آموزشی.

با افزودن آخرین دستاوردهای پژوهشی در قلمرو فیزیولوژی ورزشی، ویراست یازدهم مورد بازنگری واقع شد. مهم‌تر اینکه، به همت دکتر کوئیندری گروه مؤلفان باهم هماهنگ شدند و نظر کارشناسان در فصول متعدد کتاب اعمال شد. برای ارتقای کیفیت کتاب، در هر فصل بحث‌، اشکال و متن‌های داخل کادر جدید، منابع روزآمد و منابع مطالعاتی تکمیلی پیشنهادی اضافه شد.

خواندن کتاب فیزیولوژی ورزشی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ تربیت بدنی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۱۳ صفحه

حجم

۱۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۱۳ صفحه

قیمت:
۲۵۰,۰۰۰
تومان