دانلود و خرید کتاب حیوانات سالی سایمز ترجمه آناهیتا حضرتی کیاوندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب حیوانات

کتاب «حیوانات» نوشتۀ سالی سایمز، استفانی دریمز و گروه نویسندگان دایره‌المعارف بریتانیکا و ترجمۀ آناهیتا حضرتی کیاوندانی است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است. کودکان پیوسته یک چرای بزرگ در سر دارند و می خواهند بدانند که چرا؟! کتاب حیوانات به بیشتر سؤالات کودکان در زمینۀ حیوانات خانگی پاسخ می‌دهد. 

درباره کتاب حیوانات

کودکان دائماً در حال مشاهده، یادگیری و کشف جهان اطرافشان هستند و دوست دارند دربارۀ دنیا هرچه بیشتر بدانند. آن‌ها در مورد همه چیز کنجکاو و در به‌دست‌آوردن دانش بسیار فعال هستند. شاید گاهی کودکان با سؤالات بی‌پایانشان والدین و بزرگ‌ترها را کلافه کنند اما هرگز چنین قصدی ندارند. آنها با این چون چراها در جستجوی یافتن حقیقت هستند و می‌خواهند درمورد هرآنچه در جهان می‌بینند توضیح کاملی دست آورند.

کتاب‌های مجموعۀ چون‌و‌چرا کتاب‌هایی با پرسش‌وپاسخ‌های فراوان هستند که می‌توانند کودکان کنجکاو را راضی کنند. نویسندگان دایره‌المعارف بریتانیکا در این این مجموعه که شامل کتاب‌هایی با موضوعات مختلف مثل حیوانات، غذاها، بدن، ماشین‌ها و فضا می‌شوند، بیش از صدها سؤال مطرح کرده و پاسخ آن‌ها را به همراه توضیح واضح و کامل ارائه می‌کنند. این کتاب‌ها کودکان را تشویق می‌کنند تا درمورد جهان پیوسته پرسشگر و کنجکاو باقی بمانند.

کتاب حیوانات از مجموعۀ چون‌و‌چرا دربارۀ حیوانات به‌خصوص حیوانات خانگی است و سؤال‌های زیادی را جواب می‌دهد. ازآنجایی‌که کودکان به حیوانات خانگی علاقۀ زیادی دارند و بسیاری از کودکان از حیوانات نگهداری می‌کنند ممکن است پرسش‌های زیادی داشته باشند، مسائلی که برای اولین‌بار با آن مواجه می‌شوند و باعث تعجب و کنجکاوی آن‌ها می‌شود. کودکان با مطالعۀ این کتاب علاوه بر اینکه سرگرم می‌شوند، با دریافت اطلاعات دربارۀ ویژگی حیوانات دانش خود را بیشتر می‌کنند. این اطلاعات حتی برای بزرگسالان مفید است و نظر آن‌ها را هنگام خواندن با کودکانشان جلب می‌کند.

خواندن کتاب حیوانات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و بزرگسالان کنجکاو به ویژه کسانی که به حیوانات علاقه دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حیوانات

«حس بویایی سگ‌ها صدهزار برابر قوی‌تر از حس بویایی انسان است. سگ‌ها با دماغشان محیط اطراف را کشف می‌کنند. با آن دماغ قدرتمندشان یکبار که چیزی را بو کنند،‌کلی اطلاعات به دست می‌آورند. آن‌ها با بوکشیدن می‌توانند بفهمند یک سگ دیگر چندساله است، سالم است یا نه و رفتارش چقدر دوستانه است؟ پس وقتی سگی باسن سگ دیگر را بو می‌کند، می‌خواهد دوست جدیدش را بهتر بشناسد. تازه سگ‌ها با بوکشیدن سلام هم می‌کنند. دماغ سگ‌ها سلول‌های شناسایی بو دارند. سگ‌هایی که دماغشان درازتر است، سلول‌های شناسایی بیشتری هم دارند، برای همین هم بویایی‌شان از دماغ کوچولوها بهتر است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان