دانلود و خرید کتاب راه های رسیدن به خوشبختی رابرت هولدن ترجمه میترا سلیمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه های رسیدن به خوشبختی اثر رابرت هولدن

کتاب راه های رسیدن به خوشبختی

معرفی کتاب راه های رسیدن به خوشبختی

کتاب راه های رسیدن به خوشبختی نوشتهٔ رابرت هولدن و ترجمهٔ میترا سلیمانی است. انتشارات گیوا این کتاب انگیزشی را منتشر کرده است.

درباره کتاب راه های رسیدن به خوشبختی

کتاب راه های رسیدن به خوشبختی حاوی جلد سوم از مجموعهٔ «خوشبختی» است. گفته شده است که این کتاب، پرفروش‌ترین کتاب در حوزهٔ خوشبختی بوده است. این کتاب چهار فصل دارد؛ «انتخاب خوشبختی»، «قرارداد خوشبختی»، «ترس از خوشبختی» و «صد روش شکرگزاری». می‌دانیم که خوشبختی نه ثروت است و نه شهرت یا موفقیت تحصیلی، اما درعین‌حال همهٔ این‌ها است. ممکن است هر کس با شنیدن این پرسش که «خوشبختی چیست؟» به‌شکلی به این واژه معنا دهد؛ بااین‌حال زمانی می‌توانیم به‌معنای واقعی خوشبختی دست یابیم که ابعاد مختلف آن را در زندگیمان احساس کنیم. رابرت هولدن (Robert Holden) به این موضوع پرداخته است. او یک روان‌شناس، نویسنده و مجری تلویزیون و بریتانیایی است. این نویسنده در زمینهٔ روان‌شناسی مثبت‌گرا و به‌زیستی فعالیت کرده است.

خواندن کتاب راه های رسیدن به خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راه های رسیدن به خوشبختی

«هرچه شما بیش‌تر خوشبخت باشید، نفس شما به‌طور بالقوه ترس از ضرر و زیان را بیش‌تر تجربه می‌کند؛ به‌ویژه ترس از رنج کشیدن. شاید شما بیندیشید که با دیدن این‌که رنج‌هایتان پایان یافته‌است، خسته تر خواهید شد. درواقع شما با رنج‌هایتان شناسایی می‌شوید و به آن‌ها تعلق خاطر می‌یابید. در رنج‌های شما بخشی از هویت شما وجود دارد. رنج کشیدن، نفس شما را از نفس دیگران متمایز می‌سازد. هیچ کس به اندازهٔ شما به شما کمک نمی‌کند که رنج نکشید. هر کس به شیوهٔ خود رنج می‌کشد و شما متخصص رنج کشیدن هستید. داستان برای شماست. هم‌چنین باور داشته باشید، جالب، پیچیده، بی‌نظیر و شگفت‌انگیز و غیرعادی و مرموز هستید.

هر کس باید ترس از خوشبختی و پیامدهای فقدان خوشبختی را انتخاب کند. شما را تشویق می‌کنم که زمانی را برای پاداش خاصی اختصاص دهید که فقدان خوشبختی را شناسایی نمایید. باید یک قلم و کاغذ بردارید و با بیان ۱۰ ناراحتی، جمله را کامل کنید. یکی از نتایج فقدان خوشبختی را با جمله‌هایی از شاگردانم می‌گویم:

فقدان خوشبختی توجه من را جلب می‌کند؛ فقدان خوشبختی مرا به حرکت وامی‌دارد؛ فقدان خوشبختی برای من عشق را به ارمغان می‌آورد؛ فقدان خوشبختی به من کمک می‌کند که با دیگران ارتباط داشته باشم؛ و فقدان خوشبختی احساس بودن را به من می‌دهد.

بله، فقدان خوشبختی می‌تواند همهٔ این‌ها را به ارمغان آورد و خوشبختی می‌تواند همهٔ این‌ها را رایگان هدیه دهد.

در آخر خط این گونه بیان شده‌است: شما درمی‌یابید هرچه آسان‌تر بپذیرید، که از خوشبختی بیش‌تری بهره‌مند می‌شوید، بیش‌تر نیاز پیدا می‌کنید که رنج کشیدن را کنار بگذارید. وقتی شما از رنج کشیدن دست برمی‌دارید، و هر تعلق خاطری را در زندگی خودتان کنار بگذارید، در این حالت، شما امکانات جدیدی برای خوشبختی خودتان دارید. مانند: عشق و موفقیت؛ و راه‌های جدید برای خودتان باز می‌کنید. وقتی که ضرر رنج کشیدن را رها می‌کنید، و به‌راحتی آن را از دیگران، به‌طور مجانی دریافت می‌کنید، شاید به‌راحتی، یا به‌ناچار، یا از سر ترس از پیامدها دست از رنج کشیدن بردارید. فکر درمورد خوشبختی را ادامه می‌دهم خوشبختی به من کمک می‌کند که رنج‌ها را کنار بگذارم و خودم را بیابم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۶۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
تومان