دانلود و خرید کتاب امید زندگی مریم حسن‌خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امید زندگی اثر مریم حسن‌خانی

کتاب امید زندگی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب امید زندگی

کتاب «امید زندگی» نوشتۀ مریم حسن‌خانی است و انتشارات اولین‌ها آن را منتشر کرده است. مجموعه داستان و مفاهیم امید زندگی ۱۳ داستان کوتاه و آموزنده را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب امید زندگی

امروزه عده‌ای از مردم به‌خاطر عوام‌فریبی انسان‌های متظاهر که تظاهر به دین‌داری و ملاک‌های ارزشمند دیگر نظیر علم و دانش و یا کار و تلاش می‌کنند، از دین و یا از کار و تلاش گریزان شده‌اند؛ اما این دلیل منطقی برای عدم تلاش در جهت یافتن حقایق نیست. راه درست این است که به معانی و مفاهیم توجه بیشتری شود. در جامعۀ امروز مادران شهدا، رزمندگان، اسرا، ایثارگران و صالحین جامعه برای تربیت فرزندان دلبندشان از حضرت فاطمه زهرا (س) الگوبرداری کرده‌اند که توانسته‌اند انسان‌های صالحی را وارد جامعه کنند

مجموعه داستان‌های امید زندگی داستان‌هایی متفاوت از زندگی کسانی است که در مواجهه با پیشامدها و مشکلات، پس از تجربۀ تلخ و ناگوار اشتباهات، راه درست را در پیش گرفتند تا به‌سلامتی و سعادتمندی دست یابند. راه درستی که از الگوبرداری از صالحان و نیکوکاران اعم از انبیا، دانشمندان، مربیان و زحمت‌کشان حاصل می‌شود.

کتاب امید زندگی شامل ۱۳ داستان می‌شود. عناوین داستان‌های کتاب امید زندگی عبارت‌اند از: «سرزمین شگفت کربلا»، «داستان بلور و فرهاد»، «داستان ثریا و صابر»، «داستان یاسمین و سیامک»، «داستان ناصر و نسترن»، «داستان شاهرخ و ماهرخ»، «شکوه ایثار»، «داستان گلپری»، «سرنوشت هانیه»، «چشم‌وهم‌چشمی»، «داستان صدف»، «شکست مدیران» و «داستان میثاق».

خواندن کتاب امید زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستدارن داستان‌های مذهبی و آموزنده پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب امید زندگی

«سرزمین شگفت کربلا همچون قطره‌ای از سیل جمیعت رو به‌سوی دیار عاشقان جاری بودم جسم پر توانم اندکی خسته بود؛ اما قلبم به عشق حرم می‌تپید و گوش‌هایم صدای همهمۀ جمیعت را می‌شنید در این میان عده‌ای می‌دویدند عده‌ای با هم صحبت می‌کردند و گام‌به‌گام می‌رفتند عده‌ای اشک می‌ریختند عده‌ای دعاهایی را زمزمه می‌کردند. اما آنچه که مسلَّم بود این بود که همۀ آنها به عشق حسین از خانه و کاشانۀ خودشان دل‌کنده و به‌سوی سرزمین گرم کربلا آمده بودند تا قدری از گرماي وجود سرور و سالار شهیدان را در وجود خودشان احساس کنند. بزرگ‌مردی که همۀ وجودش تجلی نور قرآن بود و او خاضعانه در برابر فرمان پروردگار سر تسلیم فرود آورد و جان‌عزیزش را در طبق اخلاص قرارداد. بزرگ‌مردی که علی‌رغم بهیمت و حیوانیت مردم دوروی کوفه، با کمال شجاعت با ظالمان و ستمگران جنگید و نشان آزادگی را به اثبات رساند تا همۀ مردم بدانند که براي اثبات حق و حقیقت باید شهامت داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۵۰۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان