دانلود و خرید کتاب استراتژی چابک رالف فرناندو ترجمه سیدعلیرضا هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی چابک اثر رالف فرناندو

کتاب استراتژی چابک

معرفی کتاب استراتژی چابک

کتاب «استراتژی چابک» نوشتۀ رالف فرناندو و ترجمۀ سیدعلیرضا هاشمی است و انتشارات دفتر پژوهش‌های فرهنگی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب استراتژی چابک

استراتژی چابک به معنای چالاکی، ‌کارآفرینی و فرصت‌طلبی، ‌ابزاری است که برای برخورد فرصت‌طلبانه و یا کسب مزیت از یک وضعیت استفاده می‌شود و به فرد یا سازمان این فرصت را می‌دهد که با شرایط پیش‌آمده مقابله کرده و یا روی آن سرمایه‌گذاری کند. یکی از راه‌های دستیابی به موفقیت برای یک کارآفرین و یا یک مدیرعامل، چابکی و انعطاف‌پذیری برای تشخیص فرصت‌ها است. همان‌طور که شرایط برای یک فرد یا یک سازمان عوض می‌شود، استراتژی راهی برای هماهنگی اقدامات است تا از وضعیت، بهترین استفادۀ ممکن صورت بگیرد.

رالف فرناندو، نویسندۀ کتاب استراتژی چابک، مدیرعامل و مشاور، استراتژی، عملیات و تجربۀ فناوری به‌دست‌آمده در سطح بین‌المللی را گردآوری کرده و برای ایجاد ارزش در کسب‌وکارهای خصوصی، دولتی و داوطلبانه در صنایع تجویز می‌کند. او حاصل سال‌ها تجربۀ خود در ارتباط با دانشمندان برجسته و مدیران اجرایی بین‌المللی دربارۀ موضوع چابک‌سازی سازمانی را در کتاب استراتژی چابک جمع‌آوری کرده و در اختیار خوانندگان، مشاوران و مدیران عامل قرار داده است. کتاب استراتژی چابک، مبتنی بر تازه‌ترین تحقیقات و تفکرات حوزه‌های استراتژی، ‌عملیات، ‌کارآفرینی، امور مالی، فناوری و اقتصاد نوشته شده است و به مدیران نشان می‌دهد که چطور برای حل سؤالات استراتژیک و کلیدی سازمانشان، رویکرد جدید ارائه دهند تا بتوانند عملکرد تجاری‌شان را متحول کنند.

 کتاب استراتژی چابک شامل ۴ بخش و ۱۰ فصل می‌شود. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: استراتژی چابک»، «فصل دوم: درک چشم‌انداز! نحوۀ طرح سؤالات درست»، «فصل سوم: بینش در دنیای ووکا»، «فصل چهارم: یادگیری چگونگی و کجایی کسب درآمد در ووکانومیکز»، «فصل پنجم: از هوش خود استفاده کنید: نحوۀ ردیابی بازار و عملکرد سازمانی»، «فصل ششم: چگونگی تقویت چابکی در سازمان»، «فصل هفتم: چگونگی توسعه نیت استراتژیک و انعطاف‌پذیری عملیاتی»، «فصل هشتم: چگونگی اجرای استراتژی‌های چابک»، «فصل نهم: سنجش موقعیت» و «فصل دهم: چیرگی بر موانع موفقیت»

خواندن کتاب استراتژی چابک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به فعالان حوزۀ کسب‌و‌کار، مشاوران و مدیران سازمان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب استراتژی چابک

«باتوجه‌به دو چهره بودن استراتژی که هم نگاه به بیرون دارد، یعنی بازار، و هم نگاه به درون دارد، یعنی سازمان، استراتژی مکانیزم ایده‌آلی برای ایجاد چابکی است. بااین‌حال دو مقالۀ اخیر اعلام کرده‌اند که بیش از یک‌چهارم طرح‌های استراتژیک (۲۸ درصد)، در تحقق اهداف اصلی و هدف کسب‌وکارشان شکست می‌خورند و چابکی ناکافی را یکی از سه مانع مهم در پیاده‌سازی موفق استراتژی شناخته‌اند. در نکوهش شکست، عموماً آن را به انتخاب های استراتژیک و پیاده‌سازی ضعیف نسبت می‌دهند»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان