دانلود و خرید کتاب مراقبه با حدیث محمداحسان کاظم نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مراقبه با حدیث اثر محمداحسان کاظم نیا

کتاب مراقبه با حدیث

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مراقبه با حدیث

کتاب «مراقبه با حدیث» نوشتۀ محمداحسان کاظم نیا است و انتشارات عصر کنکاش آن ا منتشر کرده است. مراقبه با حدیث ۳۶۵ حدیث از معصومین (ع) را در برمی‌گیرد. 

درباره کتاب مراقبه با حدیث

احادیث معصومین (ع) عمیق‌ترین معارف هستی‌شناسی را در برمی‌گیرد. روایات امامان معصوم (ع) سرشار از نکته‌های اخلاقی و راهنمایی‌های عملی فردی و اجتماعی است و فهم درست آن‌ها کلید رسیدن به حقایق، بهره‌گیری از آن‌ها در زندگی پیچیدۀ دنیای امروز و پاسخ‌ به انتقادها است. درک درست و عمیق احادیث و روایات همچنین معرفت و ایمان انسان را افزایش می‌دهد. مفهوم مراقبه هم در عرفان اسلامی به معنای مواظبت‌کردن از اعمال،‌ رفتار گفتار و اندیشه است برای اینکه خلاف دستورات الهی نباشد. کتاب مراقبه با حدیث شامل ۳۶۵ حدیث از معصومین می‌شود و خوانندگان با مطالعۀ این کتاب می‌توانند همواره مراقب رفتار،‌ منش و اخلاق خود باشند تا سعادت دنیا و آخرت نصیبشان بشود.

دکتر محمد احسان کاظم‌نیا در کتاب مراقبه با حدیث ۳۶۵ کلام و حدیث از معصومین را گردآوری کرده و در اختیار خوانندگان قرار داده است که فهم دقیق آن ها زندگی و روزگاری پر از آرامش، رهایی و آزادگی را به همراه می‌آورد. این ۳۶۵ حدیث از مجموعه احادیثی انتخاب شده است که مسعود ریاعی آن‌ها را بسیار روان و شیوا ترجمه کرده و در آثارش گنجانده است. دکتر محمد احسان کاظم نیا تلاش کرده تا در این کتاب احادیثی را بگنجاند که مفاهیم آن فراتر از زمان و فراگیر باشد تا بتواند چراغ راه کسانی باشد که در جستجوی حق و حقیقت هستند.

خواندن کتاب مراقبه با حدیث را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مذهبی، علوم قرآنی و همچنین دوستداران احادیث و روایت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مراقبه با حدیث

«پیامبر (ص) به ابوذر فرمودند که در صحیفۀ ابراهیم (ع) آمده است، ای پادشاه مغرور، من تو را نفرستادم تا مال ذخیره کنی، تو را فرستادم تا نگذاری آه مظلوم به‌سوی من آید. من آه مظلوم را حتی اگر کافر باشد رد نمی‌کنم.

حدیث قدسی: ای عیسی (ع)؛ از این دنیای فانی، دنیایی که به پایان خواهد رسید، روی‌گردان باش و گام در راه سالکان پیشین گذار و آنان را بخوان و با ایشان نجوا کن. آیا چیزی از آن‌ها در این دنیای فانی حس می‌کنی؟ از آنان پند بگیر و بدان که به‌زودی به آن‌ها ملحق خواهی شد.

خداوند به پیامبر اسلام (ص) فرمود: بندۀ مؤمنم را به هر سویی که بکشانم، برایش خیر است. پس به قضایم راضی باشد و بر بلایم صبر کند و نعمت‌هایم را سپاس گذارد که در این صورت یا محمد (ص) او را نزد خود در جمع راست‌گویان ثبت خواهم نمود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۱۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۱۳۱,۶۰۰
تومان