دانلود و خرید کتاب سیستم های تولیدی، استنتاج فازی، مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها ترجمه امیر عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیستم های تولیدی، استنتاج فازی، مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها اثر امیر عزیزی

کتاب سیستم های تولیدی، استنتاج فازی، مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سیستم های تولیدی، استنتاج فازی، مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها

کتاب «سیستم های تولیدی، استنتاج فازی، مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها» نوشتۀ امیر عزیزی است و انتشارات هنر و علوم دانشگاهی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب سیستم های تولیدی، استنتاج فازی، مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها

کتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی، مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها مجموعه‌ای از موضوعات متفاوت عملیاتی سازمان در زمینۀ تولید، پروژه و فرایندهای سازمانی است که قابلیت‌های سازمانی مانند مدیریت دانش، نگهداری و تعمیرات و راهبری سازمانی همچون برنامه‌ریزی استراتژیک را پوشش می‌دهد.

در این کتاب همچنین سیستم‌های استنتاج فازی براي مدل‌سازی سازمانی و غلبه بر نامعینی‌ها و ابهامات معرفی شده و یک طرح جامع برای تغییر رهبری کسب‌وکار از طریق معرفی تفکر سیستماتیک، برنامه‌ریزی استراتژیک و تفکر ناب و نگهداری و تعمیرات بهره‌ور فراگیر و چرخۀ دانش است. سازمان برای رسیدن به تولید کلاس جهانی، باید سیستم تولید ناب و مدیریت نگهداری و تعمیرات بهره‌ور فراگیر را کنار مدیریت کیفیت فراگیر پیاده‌سازی کند.

کتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی، مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها در ۱۰ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: سیستم‌های تولیدی انعطاف‌پذیر»، «فصل دوم: سیستم تولید ناب و چابک»، «فصل سوم: سیستم استنتاج فازی»، «فصل چهارم: مدیریت دانش»، «فصل پنجم: برنامه‌ریزی استراتژیک»، «فصل ششم: مدیریت نگهداری و تعمیرات بهره‌ور فراگیر»، «فصل هفتم: مدیریت درآمد و تقاضا»، «فصل هشتم: مدیریت لجستیک و زنجیره تأمین»، «فصل نهم: مدیریت پروژه» و «فصل دهم: مدیریت فرایندهای سازمانی».

خواندن کتاب سیستم های تولیدی، استنتاج فازی، مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان دانشگاه، خودآموزان، مدرسان و مربیان، پژوهشگران، پیمانکاران و کارفرمایان و کارشناسان سازمان‌های خصوصی، دولتی، تولیدی و خدماتی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سیستم های تولیدی، استنتاج فازی، مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها

«سیستم‌های تولیدی انعطاف‌پذیر FMS اولین‌بار توسط DAVID WILLIAMSON (دیوید ویلیامسون) در سال ۱۹۶۵ در انگلیس مطرح شد. FMS یکی از انواع سیستم‌های AMS برنامه‌ریزی‌شده پیشرفته است که در آن تنوع محصول افزایش‌یافته است: یعنی میزان تغییرات سیستم و آماده‌سازی انعطاف‌پذیرتر شده است. از طرفی سیستم FMS یکی از پیچیده‌ترین و مدرن‌ترین ساخت و تولیدهای تکنولوژی گروهی است که معمولاً چند ایستگاه کاری با مسیرهای متغیر تولید دارد. سیستم‌های تولیدی انعطاف‌پذیر در سال ۱۹۸۵ در کشورهای پیشرفته پیاده‌سازی گردید. هدف FMS در کنار حفظ تنوع تولید، افزایش تولید است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

حجم

۱۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

قیمت:
۱۲۹,۰۰۰
تومان