دانلود و خرید کتاب معماری امید چالز جنکز ترجمه سیامک پناهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معماری امید اثر چالز جنکز

کتاب معماری امید

نویسنده:چالز جنکز
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب معماری امید

کتاب معماری امید نوشتهٔ چالز جنکز و ترجمهٔ سیامک پناهی و افشین قربانی است. انتشارات عصر کنکاش این کتاب درسی را منتشر کرده است.

درباره کتاب معماری امید

کتاب معماری امید روایتی از مراکز مراقبت از بیماران سرطانی و چگونگی رشد آنهادر بریتانیا و مکان‌های دیگر برای تبدیل‌شدن به یک نوع مؤسسهٔ جدید است. هر مرکز مگی به صورت محلی خصوصی طراحی شده که انگیزه‌ای برای کمک به خویشتن است. این مراکز در کنار بیمارستان‌های بزرگ قرار گرفته‌اند و در عین حال شکلی خودمانی و مؤثر دارند. امروزه عملکرد و ترکیبشان پیامدهای فراوانی برای سلامت جسم دارد. هر مرکز مشابه خانه است اما خانه نیست. کلیسایی اگزیستانسیالیستی و غیرمذهبی است و همچون بیمارستانی است که مؤسسه نیست و به مثابهٔ مکان هنری غیر موزه است. 

درباره انتشارات عصر کنکاش

انتشارات عصر کنکاش از سال‌های دور، کار خود را با تلاش بسیار آغاز کرده است و با علاقه و اخذ مجوز نشر از وزارت ارشاد اسلامی، در امر نشر و پخش کتاب‌های دانشگاهی، با بهره‌گیری از کارشناسان و متخصصان و هیئت‌تحریریه در رشته‌های معماری و شهرسازی و...، بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب چاپ اول، چاپ مجدد و چاپ‌های مکرر ارائه کرده است. گفته شده است که انتشارات عصر کنکاش تنها ناشر آثار «مسعود ریاعی» است.

خواندن کتاب معماری امید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ معماری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۲۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان